بازدید 15610
۵
آیا حمله مدیر برکنارشده به بذرپاش، انگیزه سیاسی دارد؟

عبدیان ازسوی استقلال تحت پیگرد قرار می‌گیرد

اگر درخواست استعفای او به وزیر ورزش صادقانه می‌بود، قاعدتا نباید از تغییرات در هیات مدیره معترض و برآشفته می‌شد بهمین خاطر می‌توان این طور گفت که همه استعفاهای قبلی یک بازی رسانه ای و تاکتیکی بود
کد خبر: ۱۰۵۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 24 June 2021

طبق شنیده ها عضو جنجالی و برکنارشده هیات مدیره استقلال بخاطر طرح ادعای عجیب علیه این باشگاه بعد از عزل در مجمع آبی‌ها، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال تصمیم دارد ادعاهای مهدی عبدیان را در نهادهای قضایی دنبال کرده و این عضو سابق هیات مدیره خود را تحت پیگرد قرار دهد.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که طی یک ماه اخیر دو بار استعفا داده بود، گویا تصور نمی‌کرد که با کناره گیری‌اش به این صورت موافقت بشود و در مجمع باشگاه از این سمت کنار برود، به همین خاطر واکنشی هیجانی، و اتهامی علیه باشگاه استقلال نشان داد و در این تغییرات مدیریتی پای مهرداد بذرپاش را به ماجرا باز کرد.

این در حالی است که اگر درخواست استعفای او به وزیر ورزش صادقانه می‌بود، قاعدتا نباید از تغییرات در هیات مدیره معترض و برآشفته می‌شد بهمین خاطر می‌توان این طور گفت که همه استعفاهای قبلی یک بازی رسانه ای و تاکتیکی بود.

استقلالی ها که طی چند سال اخیر از حمایت چهره های سرشناس حکومتی و دولتمردان از تیم رقیب، بارها گله و اعتراض کرده‌اند و عدم نتیجه گیری ضعیف خود را به کمک‌های بیشتر به پرسپولیس مرتبط دانستند، حالا شاهد افشاگری عضو هیات مدیره به اصطلاح متمول و اقتصادی سابق خود علیه رئیس دیوان محاسبات کشور و کمک او به استقلال هستند؛ تناقضی عجیب در مواضع مهدی عبدیان! 

عبدیان ازسوی استقلال تحت پیگرد قرار می‌گیرد

در همین حال در برخی محافل شائبه سیاسی بودن حمله عبدیان به بذرپاش مطرح شده است و عکس این عضو معزول کنار جهانگیری معاون اول دولت روحانی به عنوان شاهد این ارتباط ذکر شده است. حالا در ماه پایانی کار دولت ، این واکنش‌ها 

تا امروز هیچ اطلاعات مدون و رسمی از میزان کمک ادعایی عبدیان به استقلال در دست نیست اما گفته می‌شود این کارخانه دار صنعتی، که عقد قرارداد برخی بازیکنان نجومی بگیر استقلال را به دفتر کارخانه خود کشانده بود، غیر از درخواست عودت سریع اصل پول خود، حالا خواهان محاسبه سود ارقام پرداختی در این مدت و تسویه آن نیز شده است! معامله ای جالب و یکطرفه به نفع چهره های گمنامی چون عبدیان در ورزش حرفه‌ای ایران که با موج سواری روی عواطف هواداران مغموم ، صاحب شهرت می‌شوند.

با این حال پس از تکذیب نقش بذرپاش در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال، شنیده می‌شود باشگاه استقلال به زودی از مهدی عبدیان بخاطر ادعاهای کذب و دخالت در امورداخلی باشگاهی که دیگر هیچ اختیاری در آن ندارد، شکایت خواهد کرد.

عبدیان که ید طولایی در شبکه های اجتماعی و برخی کانال‌ها دارد، با انتشار پیام دیشب خود و طرح اتهاماتی علیه وزیر ورزش، چهره واقعی خود را پس از ماه‌ها تفرقه افکنی در استقلال نشان داد. جالب اینکه او پیش از این برکناری از راس هرم مدیریتی استقلال، هیچ اشاره ای به نقش مخرب وزارت ورزش نداشت.

حالا استقلال امیدوار است با خروج دو عامل تنش زا در هیات مدیره باشگاه برای مدتی از حاشیه دور مانده و روی خوش ببیند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تیم کیسه با این حرفا درست شدنی نیست
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
چون یه لونگی دو اتیشه بالا سر ورزش مملکته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
كاملا مشخصه كه متن بالا رو يا خود مددي نوشته يا يك خبرنگار پرسپوليسي
عبدیان بخاطر ناکار آمدی مددی دو بارشخصا تقاضای استعفا کرده که نویسنده مطلب آن را به واکنش هیجانی بودن و مسائل دیگر نسبت داده که با هیچ عقل سلیمی جور در نمی آید چون دست به افشاگری زده ،مورد حمله وتخریب قرار گرفته است
دیوان محاسبان زیرمجموعه قوه قضائیه است نه دولت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم