بازدید 5434

تاجر قلابی در ارومیه گیر افتاد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی که در فضای مجازی، خود را تاجر سرشناس معرفی می کرد، با تلاش ماموران پلیس در ارومیه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 24 June 2021

به گزارش «تابناک»، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول چندین مورد شکایت مردمی درخصوص و کلاهبرداری فردی از آنها در فضای مجازی می کرد، موضوع به خاطر حساسیت در دستور کار ویژه ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران مشخص شد فردی با معرفی خود را در فضای مجازی به عنوان تجار معروف و سرشناس و با استفاده از چک های سفید امضای مسروقه اقدام به خرید مقدار زیادی از کالا می کرد، شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی به سرنخ هایی از مخفیگاه متهم کشف و پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به چهار مورد کلاهبرداری به روش خرید اینترنتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از چهار نفر با استفاده از چک های سرقتی و جعل امضا، اعتراف کرد.

سردار خرم نیا افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد: افرادی که با این روش از آنها کلاهبرداری شده است، می توانند برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آذربایجان غربی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار