بازدید 7090
برای فدراسیون فوتبال متاسفم

نوازی: داور کاری کرد که استقلال برنده شود

کد خبر: ۱۰۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 21 June 2021

محمد نوازی پس از شکست 2 بر صفر تیم پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی بدی نبود. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. بالاخره داور کاری کرد که سه امتیاز به استقلال برسد. با این حال به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی تیم فوتبال پدیده در ادامه افزود: دو نیمه متفاوت بود. در نیمه دوم گل خوردیم، بعد هم تعویض‌هایی داشتیم، موقعیت‌هایی به دست آوردیم و دو توپ به تیر زدیم. از بچه‌ها راضی هستیم و دست‌شان درد نکند. ما اصلاً از داوری راضی نبودیم و یک پنالتی صد درصد ما گرفته نشد. توپ به دست بازیکن استقلال خورد و داور نادیده گرفت. خیلی از صحنه‌های 50 - 50 بازی را به نفع استقلال سوت می‌زد. در دقایق پایانی هم دو بار برق ورزشگاه رفت و فکر می‌کنم بازی از جریان خودش افتاده بود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا قطعی برق ورزشگاه روی روند تیم پدیده تأثیر گذاشته است یا خیر، گفت: به هر حال این مسئله در روند رو به جلوی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. تیم ما در آن لحظه داشت فشار می‌آورد. فکر می‌کنم امروز نمی‌دانستند آقای رئیسی اینجا (ورزشگاه آزادی) مراسم دارد. به هر حال باید هماهنگ می‌شد. فوتبال یا مسائل سیاسی ارزش ندارد؟ به هر حال باید یکی از اینها لغو می‌شد. من فکر می‌کنم چون در سالن 12 هزار نفری مراسم بوده به برق فشار آمده و این اتفاق افتاده است.

نوازی تصریح کرد: برای فدراسیون‌مان متأسفم که زمان بازی را تغییر دادند. این مسئله در روند استراحتی بازیکنان تأثیرگذار است. بعدش هم مگر نمی‌دانستند امروز اینجا مراسم یا بازی است؟ اینها به خاطر این است که به تیم‌های پایین جدول اهمیت داده نمی‌شود. اگر تیم بالای جدول بود هم داور خوب می‌گذاشتند و هم برنامه‌ریزی می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر