ارزش روز سهام عدالت در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰

در سومین روز هفته، اکثر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت مثبت معامله شدند و ارزش این سبد سهام ۰.۰۱ درصد نسبت به شنبه افزایش پیدا کرد
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 21 June 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز در مسیر نزولی شروع به کار کرد و در ساعات ابتدایی بازار شاهد کاهش شاخص کل بودیم. طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه شاخص کل حدود دو هزار و ۷۰۰ واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل بورس تهران با وجود روند نزولی که در آغاز معاملات تجربه کرد، در ادامه مسیر خود را تغییر داد و تا پایان ساعت کاری بورس چهار هزار و ۸۳۳ واحد رشد کرد و روی رقم یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۸۹ واحد ایستاد. امروز شاخص کل ۰.۴۲ درصد افزایش داشت، ولی شاخص هم‌وزن به رشد ۳ درصدی بسنده کرد. امروز نماد‌های «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» از نماد‌های مثبت و موثر در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم امروز برای «ولکار»، «شستا» و «غکورش» ثبت شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۲۷۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۰۱ درصد معادل ۸۵ هزار و ۶۵۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۳۶۵ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر است؟
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش روز سهام عدالت در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر است؟
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر است؟

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار