وطوبی آماده عرضه اولیه شد

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی با سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام قرار گیرد
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 21 June 2021

به گزارش بورس تابناک، شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی (هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که با شماره ۱۱۴۱۳ در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۹۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در ششم دیماه سال گذشته پذیرش شده، با نماد معاملاتی "وطوبی" در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌گری‌های مالی با کد ۵۶۹۹ روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی ۸ اسفند سال ۹۴ بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد. مرکز اصلی شرکت در تهران محله صادقیه شمالی واقع شده و جزو واحد‌های تجاری فرعی گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر (سهامی خاص) و در نهایت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

موضوع فعالیت اصلی این شرکت نیز شامل سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات و صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نباشد، سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که به طور معمول دارای حق رای یا توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی‌دهد.

جزئیات مهم از عرضه اولیه جدید بورس | وطوبی آماده عرضه اولیه شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر