بازدید 18676
۶

دستگیری جوجه لات های محله اتابک

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب ۸ دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 20 June 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب ۸ دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب ۸ دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس محل متواری شده است.

محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
این چه جور تیتر زدنه؟ جوجه لات آخه؟
جوجه لات؟؟ حالا اسم پیدا کرده اند. بگویید قانون شکن. مجرم. تبهکار. اسم جوجه لات براشون افتخار هم هست. این اسم را که براشون به کار می برید تشویق هم می شوند. اسامی برای آنها استفاده کنید که بار منفی دارند.
این افراد یک طوری قانون می شکنند انگار براشون مهم نیست دستگیر بشوند یا نه.
گذشته از خسارات مالی که این روز ها کمر هر خانواده متوسطی را می شکنه اون خانواده بدبخت و افراد صدمه دیده برای مدت ها اثر روانی این تعرضی که به آنها شده را به همراه خواهند داشت. احساس می کنند مورد تجاوز واقع شده اند و مدام احساس عدم امنیت خواهند کرد. قربانیان وخانوداهاشون از این فشار روانی برای مدت ها رنج خواهند برد.
دست این تبهکاران را قلم کنید تا مایه عبرت بقیه بشوند. بفرستینشون زندان های بلند مدت تا جوجه لاتیشون تبدیل به مرغ بشه.
این ها که جوجه لات هستند چرا لات ها را دستگیر نکردند؟؟
کار خوبیه به شرط اینکه با کار فرهنگی عضو بسیج نشوند!!!!!
اعدامشان کنید فوری
۶ ماه دیگه توی خیابان هستن با وقاحت بیشتر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار