بازدید 5964
۱
هرویه دست به نوتیسش عالی است

افشاگری مدیرعامل درباره ترکمنچای میلیچ در استقلال

شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم
کد خبر: ۱۰۵۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 20 June 2021

مدیرعامل استقلال درباره بازیکن خارجی ناراضی این تیم دست به روشنگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد مددی درباره مدافع کروات آبی‌ها گفت: میلیچ به همراه وکیل اش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد.

افشاگری مدیرعامل درباره ترکمنچای میلیچ در استقلال

من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه دادید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیئت مدیره افتاد، کلیه حساب‌های باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است. 

مددی گفت: همه آقایان دوستدار استقلال باید سهم خویش در حل مشکلات را ادا کنند و کمک حال این تیم مردمی باشند. کمترین انتظار و توقع این است که اگر کمک نمی کنید، نمک بر زخم های استقلال هم نپاشید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مددی برو گم شو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست