بازدید 8941
۱

کلاهبرداری پسر مو طلایی از زنان جوان

کد خبر: ۱۰۵۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 19 June 2021

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با معرفی خود به عنوان تبعه کشورهای اروپایی و آمریکا اقدام به کلاهبرداری از زنان و دختران جوان کرده بود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: از مدتی قبل تعدادی پرونده با موضوع مشابه در کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تشکیل شد که در آن ها شاکیان گفته بودند از سوی مرد جوانی که خود را تبعه یکی از کشورهای اروپایی معرفی کرده بود، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی درباره شیوه و شگرد اتخاذ شده در این پرونده نیز گفت: بنا به گفته شکات، متهم به دلیل رنگ روشن و طلایی موهایش و نیز آشنایی با زبان انگلیسی، خودش را تبعه خارجی ساکن آمریکا یا دیگر کشورهای اروپایی و از نزدیکان افراد پرنفوذ سفارتخانه‌ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش‌ها با زنان طرح دوستی ریخته بود.

وی در ادامه با دادن وعده ازدواج و اقامت در خارج از کشور اعتماد آنان را جلب کرده و به خانه این زنان رفت و آمد کرده است. اما پس از گذشت مدتی و اطلاع از محل قرار گرفتن اموال با ارزش آن ها، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مال باختگان را سرقت کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که این فرد در آخرین اقدام مجرمانه خود و در حالی که اقدام به سرقت از داخل خودروی زنی جوان در شهرک غرب تهران کرده بود، دستگیر شد، اضافه کرد: ماموران با گشت زنی هدفمند و دقایقی پس از سرقت، این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که وی به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان این که این فرد پیشتر از سوی پلیس دستگیر شده بود، ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود ادله کافی آزاد شده بود، اما این بار برای او پرونده ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا هنوز اینقدر ادم شیرین عقل در میان زنان و دختران انهم در تهران وجود دارد که بدلیل روشن بودن پوست و موی پسری را بدو تحقیق و پرسش گول بخورد البته بلایی بر سر مردم اوردند و رفتن از ایران برای همه یک رویا شده و این بنده خدا ها فکر کردند حالا ازدواج میکنند و بعدش میروند امریکا وو.....از قدیم میگفتند عقل سالم در بدن سالم درست میگفتند وقتی تفکر رویایی داشته باشی نتیجه میشود این
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار