بازدید 5945
دکتر حاجیخانی:

چطور دانشگاهیان به آیت‌الله رئیسی اقبال نشان دادند؟

وی ابراز امیدواری کرد که با به دست گرفتن سکان کشور توسط آیت الله رئیسی، برنامه های ایشان برای بهبود وضعیت دانشگاه ها، اساتید و جامعه دانشگاهی هرچه زودتر توسط یک تیم خبره برآمده از دانشگاه اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 18 June 2021

رامین حاجی خانی رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد مرکزی استان تهران آیت الله رئیسی  در گردهمایی مدیران و کارکنان دانشگاه های استان تهران از حمایت قاطع جامعه  دانشگاهیان از کاندیداتوری آیت الله رئیسی

رئیس کمیته اساتید و دانشگاهیان ستاد مرکزی استان تهران آیت الله رئیسی از اقبال بی نظیر دانشگاهیان و اساتید دانشگاه های مادر این استان به آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: این طیف تاثیرگذار جامعه نقش زیادی را در گرایش بی نظیر مردم به ایشان ایفا کرد.

دکتر رامین حاجی خانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در کمیته اساتید و دانشگاهیان ستاد استان تهران آیت الله رئیسی گفت: برنامه های متعددی در طول ایام تبلیغات انتخاباتی برای معرفی هرچه بیشتر آیت الله رئیسی و برنامه های ایشان به جامعه دانشگاهی، کارکنان دانشگاه ها و اساتید اجرا کردیم که ثمره آن اقبال بی نظیر امروز بود.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی برنامه های کمیته اساتید و دانشگاهیان به دو بخش مجازی و حضوری تقسیم شده بود، افزود: برای استفاده بهینه از زمان و همچنین رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی، بخشی از برنامه در فضای مجازی و از این طریق سازمان دهی شد و بخشی هم به صورت حضوری و با جمع های محدود که ثمره آن ابراز تمایل بخش عمده ای از جامعه دانشگاهی به آیت الله رئیسی بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 5 هزار 500 نفر از جامعه دانشگاهیان استان تهران شامل اساتید، کارکنان و فعالان دانشگاهی در 14 دانشگاه مادر مستقر در استان تهران حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کردند، گفت: قطعا این افراد که نقش و نفوذ زیادی در جامعه، بین خانواده، دوستان و همکاران خود دارند، نقش بی بدیلی در اقبال عمومی به آیت الله رئیسی ایفا کردند.

دکتر حاجیخانی خاطرنشان کرد: اینکه جامعه دانشگاهی و اساتید از برنامه ها و اقدامات آیت الله رئیسی برای این طیف مطلع باشند، جزو اولویت های کاری ما بود، لذا با برنامه ریزی هایی که برای اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر در این خصوص انجام شد، استقبال بی نظیری توسط اساتید و کارکنان دانشگاه ها از آیت الله رئیسی شاهد بودیم که این مهم به خوبی در دیداری که انجام شد، مشخص بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با به دست گرفتن سکان کشور توسط آیت الله رئیسی، برنامه های ایشان برای بهبود وضعیت دانشگاه ها، اساتید و جامعه دانشگاهی هرچه زودتر توسط یک تیم خبره برآمده از دانشگاه اجرایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر