بازدید 8012

بازتاب انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری روسی

خبرگزاری روسی تاس در گزارشی به جوانب مختلف برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان پرداخت.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 18 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، خبرگزاری تاس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را مورد توجه قرار داده و نوشت: ایرانی ها در هفت صبح امروز به وقت محلی پای صندوق های رای رفتند تا رایشان برای انتخابات ریاست جمهوری در صندوق رای بیاندازند. بیش از 66 هزار مرکز رای گیری در سراسر این کشور برقرار شده است.
تاس ادامه داد: ایرانی ها همچنین در ۱۳۳ کشور دنیا که ۲۳۴ مرکز رای گیری دیگر نیز در آن ها فعال است، رای خواهند داد. بیش از ۵۲.۳۱۰.۰۰۰ واجد شرایط قانونی رای دادن هستند.
این خبرگزاری روسی همچنین به حضور رهبر انقلاب اسلامی پای صندوق رای پرداخته و نوشت: پرس تی وی جمعه گزارش داد، مقام معظم رهبری ایران رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداختند و از ایرانیان خواستند به مراکز رای گیری بروند. ایشان گفتند، «ما از ملت می خواهیم بروند و رای بدهند چون این به نفع کشور است».
تاس در ادامه گزارشش به کناره گیری برخی از کاندیداها از رقابت پرداخته و آورده است: روز چهارشنبه، شماری از کاندیداها تصمیم گرفتند کناره گیری کنند که با این وجود، چهار مشارکت کننده در رقابت برای مدیریت اجرایی کشور باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل