بازدید 6111

دعوت رئیس ستاد انتخابات تهران برای حضور در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱ 17 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شکرالله حسن بیگی در پیامی با اشاره به حضور عوامل اجرایی از ساعت ۶ صبح در شعب اخذ رای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه از حیات پربرکت خود با بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه‌های مختلف و ایثارگری‌های تاریخی ملت ایران از بزرگ‌ترین تنگنا‌ها و فشار‌ها به سلامتی عبور کرد و امروز به بلوغ، رعنایی و شکوفایی رسیده است.

دشمنان قسم خورده انقلاب و معاندان که همواره با نیرنگ‌ها و توطئه‌های خود سعی در سد کردن راه و مسیر درخشان ملت ایران داشتند، با خلق حماسه‌های پی در پیِ مردم آگاه و انقلابی و حضور به هنگام در صحنه‌های تعیین سرنوشت خویش که تجلی آن در برگزاری انتخابات بروز و ظهور پیدا می‌کند؛ ناکام ماندند.

ملت ایران اسلامی با الگوگیری از راه و آرمان‌های شهدای والامقام، امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، فریاد حماسی خود را با حضور گسترده در انتخابات؛ بار دیگر در تاریخ برای حفظ استقلال، تداوم پیشرفت و تقویت عزت ایران و نظام نشان خواهند داد.

در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و با توجه به حضور همه عوامل اجرایی در شعب اخذ رای از ساعت ۶ صبح؛ از اقشار مختلف مردم سلحشور و شریف استان تهران به ویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، ضمن فراهم آوردن موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، در راستای اعتلا و شکوفایی کشور و استان گام بردارند و دشمنان زبون و خوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثل همیشه مایوس نمایند.

شکرالله حسن بیگی
رییس ستاد انتخابات استان تهران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل