بازدید 11754

واکنش معزی به اظهارات رئیسی درباره گرانی بنزین

معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره ماجرای گرانی بنزین، با انتشار بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره تصمیم سران سه قوه در این زمینه گفت: یادآوری این فرمایشات، گره‌گشا و روشنگر است.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 13 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه «‏در ماجرای گرانی بنزین اگر کسی قرار است که پاسخگو باشد، آقای روحانی است»، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏یادآوری این فرمایشات، گره‌گشا و روشنگر است.

مقام معظم رهبری: بالاخره وقتی یک تصمیمی گرفته شد از ناحیه‌ی سران سه قوّه - [چون]بحث دولت نیست، بحث یک وزارتخانه نیست، سران سه قوّه‌ی کشور نشسته‌اند یک تصمیمی گرفته‌اند- به یک پشتوانه‌ی کارشناسی هم متّکی است.

مقام معظم رهبری: گفتم من در این قضیّه صاحب‌نظر نیستم، لکن به عنوان یک آدمی که میبیند مسئولین کشور وقتی تصمیم گرفتند [حمایت میکنم]. زمان امام (رضوان اللّه علیه) هم همین جور بود؛ یک کار‌هایی را مسئولین، سران سه قوّه تصمیم میگرفتند و اجرا میشد؛ حالا هم همین جور است.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر