بازدید 5209
آیت‌الله اعرافی در جمع مدیران جامعه اسلامی کارگری:

توجه به مسائل کارگران وظیفه شرعی است

آیت‌الله اعرافی گفت: کارگران دژ تولید، اقتصاد و انقلاب کشور هستند و به عنوان وظیفه شرعی و دینی موظف هستیم به کارگران توجه کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 13 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در نشست هم‌اندیشی با برخی از مدیران و اعضای جامعه اسلامی کارگران با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع)، گفت: امروز مسئله مهم کشور این است که بیش از هر اقدامی، باید سطح مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم. امیدواریم انتخابات خوب، عالی و با مشارکت بسیار بالا صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه از دوران جوانی درگیر مسائل کار و کارگری بودم، افزود: از دسته کسانی هستم که علاقه‌مند به موضوعات و مشکلات کارگران هستم و همواره دغدغه‌های این عزیزان را پیگیری می‌کنم.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به نقش کارگران کشور در بحث تولید، تصریح کرد: کارگران دژ تولید، اقتصاد و انقلاب کشور هستند. به عنوان وظیفه شرعی و دینی موظف هستم به این عزیزان توجه کنم و در هر نقطه‌ای که در توانم باشد به کمک کارگران خواهم آمد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ارتقاء بحث فرهنگی کارگران باید به خوبی صورت بگیرد، بیان کرد: هم از منظر حوزه و هم در بعد شورای عالی انقلاب فرهنگی، پرداختن به این موضوع جای کار دارد.

وی افزود: در دیوان عدالت اداری بحث‌های فراوانی برای پرداختن به موضوع کار و کارگران وجود دارد و در بحث شرعی نیز شورای فق‌های نگهبان مهمترین مصوبات کشور را مطرح می‌کنند که موضوع کارگران نیز از این قائله مستثنی نیست.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه در موضوع کارگری بحث تأمین اجتماعی آن باید مدنظر قرار گرفته شود، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰، ۷ الی ۸ محور مدنظر قرار گرفت و خوشبختانه مجلس شورای اسلامی هم به بحث کارگران توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: مسائل پیرامونی کارگران بسیار است و حول ۵ محور این مسائل برنامه‌ریزی شده است؛ اینجانب در خصوص انتقال مطالب به دستگاه‌های مسئول پای کار هستم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر