بازدید 5528

مهاجمان تبر به دست تسلیم شدند

کد خبر: ۱۰۵۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 12 June 2021

دو مرد شرور که با یک تبر به راننده خودروی پژو حمله و وی را بشدت مجروح کرده بودند پس از 20 روز خود را ‏به مرجع قضایی معرفی کردند.

به‌ گزارش ایران، اوایل خرداد فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد سرنشین یک خودروی پژو ‏پرشیا در جاده کمربندی گرگان با راننده یک خودروی پژو «آردی» درگیر شده و با ضربه‌های تبر راننده را بشدت مجروح کرده و ‏با همدستش متواری شده اند.

از آنجا که انتشار این تصاویر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت پلیس بلافاصله به آن واکنش نشان داده و سرهنگ رضا ‏رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به درگیری و نزاع همراه با تبر در گرگان، از دستور ویژه فرمانده ‏انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی خبر داد و گفت: شامگاه جمعه 31 اردیبهشت به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های ‏پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله مأموران آگاهی و اطلاعات ‏کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ضاربان و مجروح حادثه از دوستان قدیمی بوده‌اند ‏که به‌ دنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به ‏دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایتبخش نیست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هرچه ‏سریع‌تر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است،اما روز ‏گذشته دو متهم تحت تعقیب این پرونده وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند با پای خود به اداره پلیس رفته و تسلیم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اعلام این خبر به میزان گفت: با ‏پیگیری‌های دستگاه قضایی، ضاربان درگیری کمربندی گرگان، خود را به بازپرس پرونده معرفی کردند و پس از تفهیم اتهام دو ‏متهم این درگیری با صدور قرار، روانه زندان شدند.‏

وی در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی با اشخاصی که قصد ایجاد خدشه به امنیت جامعه دارند، بدون هیچ‌گونه مسامحه و با ‏جدیت برخورد خواهد کرد‎.‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس