بازدید 18897
۴

مرگ ۵ عضو خانواده در تصادف

تصادف مرگبار جاده کرمان سبب کشته شدن ۵ نفر شد و در این حادثه ۳ تن نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 12 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد سواری پراید و سمند در محور کرمان ـ کوهپایه، ۵ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

 صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲۲ خرداد ماه به دنبال دریافت گزارش برخورد سواری پراید و سمند در محور کرمان ـ کوهپایه (۵ کیلومتری کوهپایه) سریعاً ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب با تلاش تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری تصریح کرد: ۲ مرد و یک زن در رده سنی ۲۲ تا ۴۹ سال در این حادثه مصدوم شدند و متاسفانه یک نوزاد، ۲ پسر بچه ۶ و ۸ ساله و ۲ زن ۳۰ و ۳۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

او بیان داشت: حال عمومی مصدومان این حادثه، مساعد گزارش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
سلام .گناه اون بچه ها چه بود ؟ من میدانم چرا این اتفاق افتاد ، وجود یک راننده قانون گریز و یک سیستم معیوب در پلیس راهنمایی و رانندگی که اجازه میدهد چنین رانندگانی با تخلف از قانون اینگونه این کودکان بیگناه را به کام مرگ بکشاند .در اکثر جاده ها و بزرگراهها کشور ما دوربین های نظارتی و پلاک خوان وجود ندارد که با جریمه های بازدارنده از رانندگی این چنین رانندگانی جلوگیری کند .البته از سایت تابناک هم توقع دارم از مقامات پلیس خواسته شود چرا از وسایل نوین نظارتی و پلاک خوان استفاده نمیکنند همانند کشورهای اروپایی که تصادفات در آنجا خیلی کمتر از ایران ما است ؟ ممکن است بگویید خودرو های ما خوب نیستند ولی باید بدانید در تصادفات با سرعت بالا که خطوط سفید و خط ممتد نقض میشود هیچ خودرویی نمیتواند دوام بیاورد اگر سرنشینان کشته نشوند حداقل آسیب های جدی نخایی به آنها وارد میشود .سایت تابناک لطفا مقامات پلیس را برای استفاده نکردن از دوربین های نظارتی پاسخگو کنید .
اخيراً از فردي پرسيدم شبها توي اتوبان و جاد ها چطور رانندگي با سرعت بالا مي كنيد گفت پلاك را با يك تكه مقوا مخدوش مي كند بنابراين فرهنگ رانندگي در سراسر كشور ضعيف است اصلاً تست روانشناسي قبل از آزمون گواهينامه از كسي مي گيرند ؟ وقتي شبها توي همين اتوبان تهران كرج بياييد رانندگي وحشيانه را خواهيد ديد وقتي نوربالا توي كوچه داخل شهر رانندگي مي كنند وقتي از نور سفيد زنون براي توي چشم راننده مقابل استفاده مي كنند وقتي سر توي موبايل با سرعت بالا رانندگي مي كنند و مسيج را مي خوانند اينا هم پليس و هم مردم مقصرند
این جاده 25 کیلومتری سالی ده ها نفر از کرمانی ها داغدار می کند و متاسفانه هیچ اقدامی برای تعریض و حتی علامت گذاری در این جاده صورت نمی گیرد در صورتی این جاده به مجموعه روستاهای کوهپایه می رسد که محل ویلاها و اقامت گاه های تابستانی مردم کرمان در دل این گرما کویر است
و متاسفانه نیروی انتظامی و راه سازی بی مسیولیت ترین نهادها هستند
من ساکن شهر اسفراین هستم محور بجنورد اسفراین اکثرش دوطرفه هست و چون کوه پایه ای است و پیچ در پیچ ، در اکثر جاده از سمت مقابل دید نداریم که ماشین میاد یا نه .... ولی بارها خودم شاهد بودم که چقدر راننده ها سبقت غیر مجاز میگیرن..اگه از طرف مقابل ماشین بیاد احتمال تصادف بالا میره...سوال اینجاست که چرا پلیس نظارت دقیق نداره که جریمه کنه رانندگان متخلف رو ... در ضمن چندین بار هم ماشینها شاخ به شاخ شدند و تلفات جانی داشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر