بازدید 23978
۷
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته؛

جست و جوی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در گوگل/ نام نرجس سلیمانی در کانون توجه کاربران فضای مجازی/ نسبت همتی با مرحوم هاشمی و کی پاپ سئوهای تازه انتخاباتی

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون « نتایج آزمون تیزهوشان کی اعلام می‌شود؟»، « المیرا شریفی مقدم»، «نرجس سلیمانی»، «خورشید گرفتگی» «»، « آیا همتی خواهرزاده آیت الله رفسنجانی است؟»، «کی پاپ چیست؟»، و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 11 June 2021

جست و جوی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در گوگل/ نام نرجس سلیمانی در کانون توجه کاربران فضای مجازی/ نسبت همتی با مرحوم هاشمی و کی پاپ سئوهای تازه انتخاباتی

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون « نتایج آزمون تیزهوشان کی اعلام می‌شود؟»، « المیرا شریفی مقدم»، «نرجس سلیمانی»، «خورشید گرفتگی» «»، « آیا همتی خواهرزاده آیت الله رفسنجانی است؟»، «کی پاپ چیست؟»، و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

نتایج آزمون تیزهوشان کی اعلام می‌شود؟

بر اساس تقویم اعلامی آموزش و پرورش کشورمان در تاریخ های 20 خرداد و 21 خرداد آزمون های تیزهوشان ورودی پایه های هفتم و دهم در سراسر کشور برگزار می شود.

برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان - تابناک | TABNAK

اگرچه در حال حاضر آزمون روز 5شنبه به تازگی پایان یافته و آزمون روز جمعه نیز امروز برگزار می شود، اما از قرار معلوم دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون ها بی قرار اعلام نتایج هستند.

از این رو پرسش نتایج آزمون تیزهوشان کی اعلام می‌شود؟ در صدر جست و جوهای مردمی در گول قرار گرفته است.

هر چند پاسخ دقیق به این سئوال هنوز زود است، اما معمولاً 6 تا 7 هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان نتایج آن به صورت رسمی اعلام می شود.

المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده سرشناس خبر و فعال در شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

در مورد المیرا شریفی مقدم در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

او که به تازگی وارد 40 امین سال از عمر خود شده است به واسطه برگزاری جشن تولد به شدت مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و نام او در کانون توجه قرار دارد.

نرجس سلیمانی

نرجس سلیمانی نام دختر بزرگ سردار شهید قاسم سلیمانی است. او که بر خلاف دیگر خواهرش زینب، کمتر در کانون توجه رسانه ها بود، در روزهای اخیر و به واسطه قرارگیری نامش در لیست ائتلاف شورای نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران، به صدر جست و جوهای مردمی در گوگل آمده است.

جست و جوی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در گوگل/ نام نرجس سلیمانی در کانون توجه کاربران فضای مجازی/ نسبت همتی با مرحوم هاشمی و کی پاپ سئوهای تازه انتخاباتی

بسیاری از دلسوزان و منتقدان با ثبت نام وی در انتخابات شورای شهر مخالف هستند و عقیده دارند اساساً خانواده شهید سلیمانی نباید به دنبال چنین مناصب و جایگاه هایی باشند.

در واکنش به این اتفاق برادر سردار سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عزیز برادر این کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می پنداشتند ولی غافل از اینکه که شما با خدا معامله کردی و عزیز مردمت شدی. انشاالله خداوند حافظ آبرویت خواهد. برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر می خواهم تلاش کردم اما موفق نشدم.

خورشید گرفتگی

دیروز پنجشنبه یک خورشید گرفتگی رخ داد که به سرعت باعث شد واژه خورشیدگرفتی به یکی از پر جست و جوترین عناوین در گوگل تبدیل شود.

 زمان اوج کسوف دیروز  پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ساعت ۱۰ و ۴۲ دقیقه به وقت جهانی بود و در ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه همین روز (به وقت ایران) ماه به وضعیت ماه نو در آمد و دوره ۲۹.۵ شبانه روزه خود را به گرد زمین کامل کرد.

رصد خورشید گرفتگی ۱۴۰۶ را از دست ندهید - تابناک | TABNAK

بر اساس اطلاعات منتشر شده این خورشیدگرفتگی که بیشتر مناطق شمالی کره زمین را شامل شد، متعلق به ساروس (دوره) ۱۴۷ بود و بیست و سومین کسوف از ۸۰ خورشیدگرفتگی این ساروس به حساب می‌آمد و تا ۶۳۰ کیلومتر پهنای قرارگیری سایه در مناطق شمالی کره زمین و به مدت ۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه حداکثر مدت گرفت حلقوی بود.

آیا همتی خواهرزاده آیت الله رفسنجانی است؟

همزمان با آغاز رقابت های انتخاباتی و داغ شدن نام عبدالناصر همتی در این فضای رقابتی، شایعه و حواشی پیرامون این نامزد انتخاباتی به وجود آمد.

از جمله این شایعه ها این بود که آیا همتی خواهرزاده آیت الله رفسنجانی است؟

ماجرای عکسی خبرساز از پسرِ همتی - تابناک | TABNAK

در پاسخ به این شایعه نکته اینکه عبدالناصر همتی خود شخصاً در گفت و گویی با مدیر مسئول سایت انتخاب این موضوع را تکذیب کرد  و گفت نه خودش و نه همسرش هیچ نسبتی با مرحوم هاشمی ندارند.

کی پاپ چیست؟

کی پاپ یک ژانر از موسیقی عامه‌پسند و خاستگاه آن کرهٔ جنوبی است. این ژانر تحت تأثیر سبک‌ها و ژانرهای مختلفی از سراسر جهان بوده‌است؛ از آن جمله می‌توان به اکسپریمنتال، راک، جاز، گاسپل، هیپ هاپ، آراندبی، رگی، رقص الکترونیک، فولک، کانتری و کلاسیک، علاوه‌بر ریشه‌های موسیقی سنتی کره‌ای آن اشاره کرد.

پس از طرح برخی انتقادات فرهنگی توسط عبدالناصر همتی در مناظره دوم او مشخصاً به کی پاپ اشاره کرد و از اینکه جوانان ایرانی به سمت کی پاپ کره ای کشیده شده اند، ابراز نگرانی کرد.

جست و جوی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در گوگل/ نام نرجس سلیمانی در کانون توجه کاربران فضای مجازی/ نسبت همتی با مرحوم هاشمی و کی پاپ سئوهای تازه انتخاباتی

همین اشاره کوتاه کافی بود تا کی پاپ به یکی از پر جست و جو ترین عناوین در گوگل تبدیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
چرا جناب همتی با خودرو شخصی وارد مناظرات نمی شود و از خودرو تشریفات استفاده می کند؟
آیا عوام فریبی دلیل آنست؟ یا دوگانگی رفتاری؟
رأی من فقط همتی. مگر زاده فلان و فلان مهمه که براتون پر رنگ شده. من برام خود شخص مهمه. شخصیت یک انسان به طور مستقل اهیمت داره.
ایشون(نقاب) نداره؛ پس پشت یک نقاب قایم نشده
ایشون وابستگی نداره و مجبور نیست زمین و زمان را به هم بدوزه و گرد و خاک کند تا رأی بیاورد
ایشون مستقل است پس وامدار این و اون نی ست
اخلاق داره؛ پس دینش هم محفوظ خواهد بود
وای برحال آنان که دین و اخلاق را با هم (قورت دادند)
ایشون در دریای اقتصاد و پول شنا کرده و دیگران شاید اسم پول را شنیده باشند آن هم تو کارت بانکیشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
اون که تو داری تعریفش رو می کنی همتی نیست! بتمن یا اسپایدرمن اسمشه
بابا این شایعات در باره همتی چیه آدم تعجب می کنه
همتی از اهالی روستای به نام کبودرآهنگ تقریبا 80 کیلومتری شهرستان همدان و کنار پایگاه شهید نوژه است. این روستا به تازگی شهر شده و ایشان هم مثل پرویز پرستوی نمی گویید که روستا زاده است ایشان به وسیله لابی یکی از نمایندگان بهار و کبودرآهنگ به سمت های بالایی رسید. این نماینده سابق هم خودش در بنیاد شهید بود که در آنجا معاون حقوقی بود. از آنجاییکه آدم رفیق بازی است خیلی ها را کشاند به ریاست که اصلاً لیاقت این کار را نداشتند یعنی شایسته ساری ...
یکی از آنها مدیر عامل فعلی یکی از بانکهای استان همدان است که از صندوق داری به این سمت رسیده فکر می کنم در عرض 5 سال شاید هم کمتر
سلام مردم منم مثل خواهرتون هستم اگه ازتون کمکی برمیاد تروخدا بهم کمک کنید.به جان عزیز زهرا قسم به نان شبم محتاجم سرپرست ندارم خودم هم تحت هیچ سازمانی نیستم خداشاهده ازهمه اشناهام قرض گرفتم دیگه هیشگی بدادم نمیرسه بعداز خداامیدم شمایدبخدا قسم از اجبارکولرخونم فروختم توی گرمابا سه تا بچه خیلی عذاب میکشم اگه میتونید کمکم کنید به امام حسین ثواب میکنی

اعظم خالقی پور
چشم امیدم به شماست خدا امیدتون نامیدنکنه
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
یعنی چی اینجا یک سایته خبری میباشد درج چنین مطالبی چه معنی دارد خواهرم جای کمک خواستن اینجا نیست شما باید به مراکز خیریه و کمیته امداد مراجعه کنید
من اینجا فهمیدم کاندید شده، تو تلگرام و اینستاگرام ابدا خرفی ازش نیست، جو ندید خواهشا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس