بازدید 6361
بعد از بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده

تشکر انصارالله از تلاش‌های عمان و طرح ۳ اصل مهم

رهبری شورای عالی سیاسی یمن در خصوص بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده از تلاش‌های عمان در راستای ارائه کمک‌های انسانی به یمن استقبال کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ 09 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سبأ یمن، شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله به ریاست مهدی المشاط در نشست امروز، چهارشنبه ضمن استقبال از تمام تلاش‌های صادقانه برای کاستن رنج ملت یمن از طریق برداشتن محاصره و گشودن فرودگاه‌ها و بنادر، بدون محدودیت‌ها به طور خاص از تلاش‌های دولت مسقط و هیئت دفتر سلطنتی عمان که در حال حاضر در صنعا در حال بررسی چند پرونده انسانی است، تشکر کرد.

شورا بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده را "حق انسانی ساده که بزرگواری از جانب کسی شمرده نمی‌شود"، توصیف کرد و آن را تنها دستاوردی از دستاورد‌های پایداری ملت یمن و قهرمانی‌های نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دانست.

شورا بر موضع ثابت انصارالله در تعامل مثبت با ایده‌ها و پیام‌های مختلف که حاکمیت کشور را نقض نکرده و حق مشروع ملت را سلب نکنند، تاکید کرد.

شورای عالی سیاسی یمن سه اصل مهم که در هیچ بحثی در آینده قابل چشم پوشی نیست یعنی شکستن محاصره، توقف حملات هوایی، زمینی و دریایی و پایان اشغالگری، خروج نیرو‌های خارجی و عدم مداخله در امور داخلی یمن را مطرح کرد.

هیئت عمانی اواخر هفته گذشته وارد صنعا شد و به همراه این هیئت رهبران انصارالله که از سال‌ها قبل در مسقط اقامت داشتند، وارد کشورشان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل