بازدید 6588

کسب و کارتان را با ePoll متمایز کنید!

شنیده شدن به موقع بازخورد و نظرات به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا نسبت به اصلاح و حل مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به این که فضای دیجیتال جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شده است بهترین روش برای دسترسی به نظر و اطلاعات مخاطبانتان به عنوان یک کسب و کار، مشاور، مدرس و ... استفاده از ابزار مناسب در این فضا می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 07 June 2021

کسب و کارتان را با ePoll متمایز کنید!

سامانه ePoll با ارائه راهکار های متنوع و ویژگی های منحصر به فرد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با استفاده از پرسشنامه های از پیش آماده شده و یا ایجاد فرم های کاملا شخصی‌سازی شده، این کار را انجام دهید. این سامانه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی پرسشنامه خود را طراحی و به روش های مختلف منتشر کنید و در انتها پاسخ های جمع آوری شده را تحلیل نمایید. این فرم ها و پرسشنامه ها برای نظرسنجی، ثبت خرید و فروش، تحقیقات بازار، بازاریابی و ویزیت، تحقیقات علمی و دانشجویی، رضایت سنجی و منابع انسانی کاربرد دارد.

مراحل انجام کار در ePoll در سه مرحله است:

  • طراحی فرم: با استفاده از 27 نوع قالب سوالات متنوع و هم چنین استفاده از قوانین و روابط منطقی که بین سوالات قابل تعریف است، فرم خود را طراحی کنید. هم چنین می توانید رنگ بندی، چیدمان سوالات و ظاهر پرسشنامه را مطابق با سلیقه خود طراحی نمایید.
  • انتشار: پس از طراحی پرسشنامه می توانید لینک آن را در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های مختلف قرار دهید. هم چنین می توانید توسط ایمیل و یا پیامک لینک را برای جامعه هدف خود ارسال کنید تا افراد مختلف به آن پاسخ دهند.
  • نتایج: درهنگام پاسخ گویی کاربران، می توانید به لحظه و به صورت زنده اطلاعات جمع آوری شده را مشاهده نمایید. نمایش گرافیکی نتایج، خروجی داده ها جهت استفاده در برنامه های Excel و SPSS و هم چنین گزارش ساز، از ویژگی ها مهم این سامانه می باشد.

قابل ذکر است که این سامانه، امکان جمع آوری آفلاین داده ها را در کنار روش های آنلاین به شما می دهد. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار اندرویدی بر روی موبایل یا تبلت خود به صورت کاملا آفلاین به جمع‌آوری اطلاعات بپردازید.

پس کافی است همین حالا وارد سایت ePoll شوید و اولین فرم خود را به صورت کاملا رایگان ایجاد کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار