بازدید 14074

جامع ترین دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران

کد خبر: ۱۰۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 07 June 2021
تعداد بازدید : 500

با توجه به نام گذاری سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برای بهبود فضای کسب وکار با هدف جهش در تولید ملی کشور و پشتیبانی از مدیران و کارآفرینان در جهت رسالت خود در زمینه آموزش و پژوهش نگاهی کاملا کاربردی به فضای کسب وکار برای تولید و پشتیبانی از کسب وکارها دارد ،در همین راستا، دوره های آزاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بدون نیاز به کنکور سراسری دوره های کاربردی را آموزش می دهد. در دوره های مانند دوره های کاربردی MBA و DBA به مسائل حوزه مدیریت و کارآفرینی بیش از آنکه نگاه پژوهشی و تحقیقاتی داشته باشد نگاهی کاملا کاربردی و عملی دارد به طوری که هدف اصلی و اهمیت از آموزش در دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران تبدیل دانش صرف مدیریتی به مهارت های کاربردی و اجرایی در زمینه های مدیریت و کارآفرینی برای مدیرانی که علاقه مند هستند از اطلاعات به روز مدیریتی بهره ­مند گردنند، در نظر گرفته شده است. دانشکده کارآفرینی از اساتید مجربی که در محیط کسب وکار را به نحوه احسن درخشیده و درآن موفق بوده اند و همین طور در فضای علم مدیریتی از افراد به نام کشوری محسوب می شوند، بهره گرفته است و توانسته است بسیاری از دوره ها را به صورت حضوری و همچنین در دوران پاندمی کرونا به صورت آنلاین از جمله دوره MBA بین الملل، دوره MBA گرایش بازاریابی ، دوره DBA گرایش کارآفرینی، دوره ی جامع دیجیتال مارکتینگ، دوره حقوق کسب وکار، دوره بدنه دانش مدیریت داده ها (DMBOK)، دوره جامع تحلیل گری بازار ارزهای دیجیتال، دوره مدیریت سازمان های توسعه یافته اقتصادی، دوره زبان انگلیسی کسب وکار و دوره بازی وار سازی (Gamification) و سایر دوره های دیگر را با موفقیت برگزار نماید.

جامع ترین دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران

چرا با گذراندن دوره های MBA و DBA مدیران کارایی می شویم ؟

سرفصل های تمامی دوره‌ ها از جمله دوره های MBA و DBA ، حاصل مطالعات گسترده است که بر روی سازمان های مختلف انجام شده است. به بیانی دیگر این دوره ­ها عصاره تجربه چند ‌ساله سازمان ها، مدیران و کارآفرینان موفق و ناموفق مختلف است که تبدیل به یک کتاب تاریخی غنی از تجربه ، عبرت و شیوه ی حل مسائل برای دانش پذیران شده است.

هدف از برگزاری این دوره ها :

تحصیل در دوره کارآفرینی مانند دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران یک سرمایه گذاری و انگیزه حضور در اجتماعی از مدیران، کارشناسان و کارآفرینانی می­باشد که به تحول نگرش و موفقیت کسب و کار خود اهمیت می دهند و درصدد ارتقاء مهارت و دانش کاربردی خود در زمینه مدیریت و کارآفرینی هستند. افراد در این دوره ها با هم فکری و همکاری یکدیگر به همراه بهترین اساتید در این زمینه به تجریه و تحلیل پیرامون موضوعات روز دنیا و عارض یابی مشکلات در فضای کسب و کار در جامعه می پردازند و اصول و مهارت کافی برای بازار کار را آموزش ببینند.

انواع دوره های کارآفرینی میان مدت و بلند مدت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

دانشکده کارآفرینی شروع برنامه آموزش های آزاد و کاربردی را برای در دوره های MBA با انواع گرایش ها مختلف از سال ­1388 آغاز نموده و تا پایان سال 1399 توانسته است، 76 دوره موفق را برگزار نماید و همچنین دوره های DBA با گرایش های متنوع را از سال 1393 با موفقیت شروع و 26 دوره پر افتخار را در کارنامه خود رقم زده است. همچنین توانسته است چندین دوره MBA با مراکزی همچون دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه گرایش بازاریابی، شرکت بادکوبه در زمینه گرایش تبلیغات، شرکت پرسا گرایش گاسترنومی و شرکت معتبران با گرایش املاک و مستغلات، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شاهرود، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، اتاق بازرگانی ارومیه، برگزار نماید. همچنین چندین دوره DBA با همکاری وزارت نفت با گرایش انرژی، شرکت بهشهر با گرایش کارآفرینی، گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتاق بازرگانی ارومیه و اتاق بازرگانی اصفهان و تعداد بیشمار از همکاری های سازمانی را در کارنامه خود با ثبت نماید.

اولین دوره MBA بین المللی

دانشکده کارآفرینی توانسته است برای اولین بار در ایران با همکاری دانشگاه Gloucestershire انگلستان، دوره های آنلاین MBA را آغاز نماید و این فرصت را در اختیار متقاضیان و علاقه مندانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته MBA را دارند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

دانش آموختگان این دوره بعد از سپری کردن واحدهای درسی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه Gloucestershire انگلستان می توانند با اساتید دانشگاه Gloucestershire جهت نگارش پایان نامه اقدام نمایند و گواهی نامه دو زبانه از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مدرک PG diploma از IFG(برگزار کننده دوره های امادگی دانشگاهی در لندن) اخذ کنند.

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران توانسته است مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد، این دوره ها شامل تمامی دوره های به روز است که نیاز مدیران، کارآفرینان و دانشجویان علاقه مند به ایجاد کسب وکار است را در برگیرد که شامل :

دوره زبان انگلیسی کسب وکار( Business English course)

گسترش مراودات با سازمان های دولتی و خصوصی در سطح بین الملل، برای امور تجاری فراگیری زبان انگلیسی کسب وکار به صورت تخصصی به امری الزامی تبدیل کرده است، دانشکده کارآفرینی در همین راستا دوره های مانند زبان انگلیسی کسب و کار را با اساتید برجسته زبان تجارت برگزار می کند. این دوره به مدیرانی که به دنبال تجارت با جهان و بین المللی کردن کسب وکار خود هستند و همچنین دانشجویانی که قصد مهاجرت و پیدا کردن شغل در کشور های دیگر را دارند کمک شایانی می کند. زبان انگلیسی کسب وکار به صورت تخصصی شامل تمامی مهارتی های است که یک مدیر در برقراری ارتباط موفق در سطح بین الملل به آن نیاز دارد.

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

دانشکده کارآفرینی در راستای آموزش و پژوهش در دنیای که دیجیتال و ارتباطات اینترنتی حرف اول را درجهان می زند، دوره های کوتاه مدت و جامع دیجیتال مارکتینگ را برای افرادی که به دنبال به روزترین مسیرها برای تجارت هستند را پیشنهاد می کند. دوره جامع دیجیتال مارکتینگ دانشکده کارآفرینی مجموعه ای از ابزارها و فعالیت ها برای بازاریابی محصولات و خدماتی که در بستر دیجیتال (مانند اینترنت، وب، موبایل و یا سایر ابزارهای دیجیتالی) را ارائه می دهد.

دوره جامع تحلیل گری بازار ارزهای دیجیتال ( Comprehensive course of analysis Cryptocurrency)

ارز دیجیتال توانسته است در کل دنیا، جایگاه گسترده و ویژه ای را تصاحب کند. اصلی ترین کاربرد ارزهای دیجیتال این است که هیچ تفاوتی با پول واقعی ندارد و می تواند گزینه مناسبی برای افراد جهت داد و ستد در ایران و جهان باشد. تحلیل ارزهای دیجیتال، آموزش حرفه ای  و تخصصی را می طلبد. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران دوره جامع و کوتاه مدت را در زمینه تحلیگری بازار ارزهای دیجیتال را برای علاقه مندان این حوزه با سر فصل های جامع از جمله آموزش تحلیل فاندامتنال، آموزش تحلیل تکنیکال بروز، روانشناسی بازار و ... را در نظر گرفته است.

دوره بدنه دانش مدیریت داده ها (DMBOK)

عصر زندگی کنونی بشر، عصر داده ها است. داده ها جزء منابع پر ارزش و سرمایه ای هر سازمانی به حساب می آیند. استفاده درست و به موقع از داده ها باعث سودآوری و موفقیت شرکت ها و کسب وکارها می شود. اما در عین حال جز دغدغه های اصلی شرکت ها نیز به حساب می آیند و دلیل آن ناآگاهی و استفاده نامناسب و دیر هنگام از داده های آن سازمان می باشد. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، با آموزش تخصصی در دوره یDMBOK می تواند به انواع سازمان ها و کسب وکارها کمک شایانی نماید تا با استفاده از داده های خود سرمایه های بسیاری را عاید سازمان نمایند.

دوره بازی وار سازی (Gamification)

در این دوره پاسخ به سوالاتی مانند سوالات زیر، دنیای مدیریت پیشنهادی ارائه کرده است که می توان از عناصر بازی در فضای کسب وکار استفاده نمود
-    چگونه کارمندان را ترغیب به فعالیت کنیم؟
-    چگونه استراتژی جدید را در سازمان اجرایی کنیم؟
-    چگونه همکاران خود در سازمان را به استفاده از نرم افزار های مورد نظر ترغیب کنیم؟
-    چگونه مشتریان را ترغیب به خرید مستمر از محصولات و خدمات شرکت نماییم؟
-    چگونه تامین کنندگان را به همکاری بهتر ترغیب کنیم؟

جامع ترین دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران

گواهی نامه معتبر 2 زبانه:

دانشکده کارآفرینی در انتهای دوره به دانش پذیران گواهی نامه حرفه ­ای دو زبانه فارسی و انگلیسی را که جز پرکاربرترین و معتبرترین گواهینامه ­ها در ایران و جهان به شمار می آید را از سمت دانشگاه تهران اعطا می نماید.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع پاندمی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی دوره های دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تا اطلاع ثانوی به صورت آنلاین برگزار می گردد. و با توجه به این مزیت، تمامی علاقه مندان در سرتاسر ایران و حتی جهان می توانند عضو خانواده بزرگ دانشگاه تهران شوند.

راه های ارتباطی با مشاوران دانشکده کارآفرینی تهران و اخذ اطلاعات بیشتر:

به صورت آنلاین :

وب سایت : https://entbs.ir و http://ent.ut.ac.ir/fa

شماره­ تماس :

02188225027

02188225042

اینستاگرام : https://instagram.com/utent.dba.mba

تلگرام : https://t.me/ent_dba_mba

به صورت حضوری :

آدرس:  تهران، امیر آباد خیابان کارگر شمالی نبش خیابان شانزدهم دانشکده کارآفرینی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار