بازدید 15604
۳

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۴ خرداد/ ۱۵۵ بیمار دیگر چشم از جهان فروبستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۴ میلیون و ۶۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۵۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 04 June 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۸۵۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۳۶ هزار و ۶۴۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۹۸ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۲۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۴۲۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۹۵۴ هزار و ۳۰۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۰ هزار و ۸۱۳ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۷۰۲ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۸۵۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۰ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۵۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۳.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خرداد به نیمه رسید
و اکثر قولهای نمکی و دولت مبنی بر ساخت و واکسینه کردن مردم با واکسن های رنگارنگ!! ایرانی انجام نشد
و روسیه با بحرین قرار داد ساخت و فروش واکسن اسپوتنیک را بست
ولی با ایران نبست !!!!!
اشکال نداره عوضش درآمد زایی میکنیم و بی کفایتی و بی لیاقتی خودمون رو با جریمه هایی که از مردم میگیریم جبران میکنیم
آمار شهرهای قرمز از ۶ به ۱۶ رسید تبریک، حالا اون آمار فوتی و باورتون بشه .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان