بازدید 9353

توسعه ایران دو چرخ با عرضه محصولات جدید به بازار

کد خبر: ۱۰۵۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 02 June 2021

توسعه ایران دو چرخ با عرضه محصولات جدید به بازار

فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ از روز سه شنبه 18 خرداد ماه ویژه خریداران استان های تهران و قزوین آغاز می شود. شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت های تولیدی خود را به صورت نقدی - اینترنتی ویژه خرداد ماه آغاز می کند.
این شرایط فروش ساعت 10 صبح روز سه شنبه 18 خرداد ماه آغاز و تا ساعت 16 روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه ادامه دارد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک استان های تهران و قزوین مجاز است.
شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور با همکاری فنی و تجاری شرکت های مشهور و بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن در سال 1349 به منظور تولید انواع دوچرخه، موتور سیکلت گازی و دنده ای تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد.
شرکت ایران دوچرخ با ظرفیت سالانه 120 هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی، اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران است. سابقه تاسیس شرکت ایران دوچرخ به سال ۱۳۴۹ باز می‌گردد، به زمانی که این شرکت برای تولید انواع دوچرخه و موتورسیکلت گازی و دنده‌ای با همکاری فنی و تجاری شرکت‌های مشهور بزرگی چون پژو فرانسه و یاما‌ها موتور ژاپن تاسیس شد و پس از دو سال، بهره‌برداری از کارخانجات خود را در شهرک صنعتی البرز در نزدیکی قزوین آغاز کرد. این شركت در زميني به مساحت 25هزار متر مربع واقع شده كه بر روي آن مجموعا 14هزار و پانصد متر مربع سالن و ساختمان هاي اداري و خدماتي احداث شده است و امروزه با داشتن پرسنل مجرب و متخصص به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.
این شرکت امروزه با داشتن واحد تحقیقاتی، آزمایشگاه فیزیک و شیمی و سه خط مونتاژ، عملیات طراحی و تولید انواع موتورسیکلت را انجام می‌دهد ضمن اینکه بر اساس توانمندی‌های علمی و فنی از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران یکی از آزمایشگاه‌های مورد اطمینان (آکرودیته) است. این شرکت عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال ۱۳۸۷، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سال ۸۹ و عنوان واحد نمونه استاندارد توسط اداره استاندارد قزوین در سال ۱۳۹۲ را در لیست افتخارات خود دارد.
گفتنی است ایران دو چرخ امسال عرضه محصولات جدید را در برنامه کاری خود دارد. وترانو یکی از جدیدترین محصول این شرکت تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال 1400 به بازار آغاز شده است. این محصول جدید شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می باشد که به مرحله تولید و عرضه رسیده است ودارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و انجین 150 سی سی انژکتوری کامل می باشد که تمام تست های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت گذرانده است. صدای کم اگزوز، عدم لرزش در حرکت ومصرف سوخت پایین با مقدار 2/5 لیتر در یکصد کیلومتر پیمایش و حجم باک بنزین 5 لیتری از ویژگیهای این موتور به شمار می آید. این موتور سیکلت اتوماتیک، با وزن 102 کیلو گرم به سیستم سوخت رسان انژکتوری مجهز است.
همچنین موتور برقی جیران جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ محسوب می شود که از سرعتی برابر با 30 کیلو متر در ساعت برخودار است این موتور برقی از باتری lead-acid با ظرفیت 48 ولت بر 12 آمپر ساعت بهره می برد جیران برقی با قدرت موتور 500 واتی که در آن تعبیه شده است با وزن خالص 63 کیلوگرم توانایی تحمل و جا به جایی وزن تا 90 کیلوگرم را ساپورت می کند. ضمن اینکه این موتور برقی با موتور الکتریکی 500 وات و گشتاور شروع 5/ 27نیوتن متر را فراهم می کند.
شرکت ایران دوچرخ همچنین در بین محصولات خود با معرفی اسکوتر برقی سه چرخ به بازار، راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این موتور سه چرخ به دلیل فیزیک و مکانیک خود، امکان کنترل و حرکت راحت تری دارد. این محصول از سرعتی برابر با 40 کیلومتر در ساعت برخودار است و از باتری lead-acid بهره می برد که با قدرت موتور 500 واتی که در آن تعبیه شده است توان جا به جایی وزن تا 73 کیلوگرم را ساپورت می کند.
گفتنی است شرکت ایران دوچرخ به زودی شرایط فروش اینترنتی این محصولات خود را که ویژه فروش خرداد ماه است اعلام خواهد کرد . در فروش اعلامی 5 مدل موتورسیکلت ، با نام های وترانو، آرشیا 150 سی سی با کمک عقب گازی و ایردوکو 10 بی جدید ، سه چرخه برقی 500 وات و موتور برقی جیران 500 وات محصول جدید این شرکت جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع خریداران ارائه خواهد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان