بازدید 7933
۳

انتقاد از ردصلاحیت کاندیدهای شورای شهر در مشهد

در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزدهای محترمی که در شمار خانواده بزرگ ایثار بودند خیلی راحت حذف شدند. کسی که خود دو برادر شهیدش را در خاک نهاد و قد راست کرد و مثل پرچم ایستاد امروز بر نامش قلم می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 01 June 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی نوشت: زمان جنگ، نگاه‌ها فرق می‌کرد انگار. وقتی کسی عضوی از بدنش را از دست می‌داد، می‌گفتیم آن عضو به بهشت رفته و بقیه خود را هم خواهد طلبید. وقتی کسی شهید می‌شد به استناد حدیث قدسی می‌گفتیم شده‌اند "خانواده خدا". حرمت داشتند خانواده شهدا و عزت داشتند جانبازان. می‌پنداشتیم برای همیشه قدر خواهند دید و بر صدر خواهند نشست. گمانمان این نبود که روزگاری بیاید که به اسم مفاهیم ارزشی و مقدس، با حرمت‌ترین افراد را به حاشیه برانند چنان که این روزها می‌بینیم.

در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزدهای محترمی که در شمار خانواده بزرگ ایثار بودند خیلی راحت حذف شدند. کسی که خود دو برادر شهیدش را در خاک نهاد و قد راست کرد و مثل پرچم ایستاد امروز بر نامش قلم می‌گیرند.

آن که پایش را جا گذاشت تا باز مثل پرچم در اهتزاز باشد، بر زمین نشسته‌اش می‌خواهند و دیگرانی که خود را وقف خدمت کرده بودند و کارنامه‌ای عملی داشتند به حاشیه رانده می‌شوند تا جا برای عزیزکرده‌های امروز باز شود. تلخ حکایتی است آنچه به گوش می‌رسد. تلخ‌تر زمانی است که این قلم گرفتن‌ها را به مفاهیم مقدس هم گره بزنند. بر ایمان کسانی تردید روا می‌دارند و به نداشتن التزام می‌نوازندشان.

به الزامات آنچه می‌گوئیم بیندیشیم. حواسمان باشد که داریم صاحبان اصلی انقلاب را، آنان که سندِ خون امضا کرده‌اند را، داریم از قطار انقلاب پیاده می‌کنیم. کسانی که همه جان و جوانی خود را داده‌اند تا این قطار – حتی در زیر بمباران‌ها - به حرکت خود ادامه دهد. کسانی که باز در فردای خطر، اولین میدان‌داران هستند. اینان را راندن نه شرط انصاف است و نه شرط عقل. امیدواریم به هردو شرط عمل شود در روزهایی که تا انتخابات مانده است...

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چه ریطی داشت- مهم شایسته سالاریه تو کشورهای ایراد که تو ایران ب اندازه سالاد شیرازی هم ارزش نداره
آقا داداش برادر عزیز سرور زیبا به خدا بسه دیگه. تن شهدا در قبر میلرزه. تا کی باید از خون شهید سو استفاده بشه ! صرف برادر شهید بودن یعنی درستکار بودن؟ گیرم پدر باشد فرزانه از فرزانگی پدر پسر را چه خاصل؟
شما ظاهرا خبر از کارهایی که در شورای شهرها و شهرداری ها اتفاق می افتد نیستید

بخصوص بحث رشوه های کلان و رشوه گیری ها

به خصوص مربوط به ساخت و سازهای برج ها و مال ها و در راس آن مربوط به قانون 190 شهرداری ها

کلا شورای شهرها باید منحل شود. چون به جز فساد و رانت چیز دیگه ای ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار