بازدید 3292

عکس: مخفيگاه سارق را شناسايي كنيد

سرهنگ علي اكبرپور ، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به دلايل و مدارك بدست آمده و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه يك تهران دستور انتشار بدون پوشش چهره يكي از سارقان كه جهت خريد سكه‌هاي طلا به مغازه صرافي مراجعه كرده، صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۹ 21 June 2010
پليس از شهروندان خواست تا مخفيگاه سارق جيب‌بري كه از تهراني‌ها دزدي مي‌كرد را شناسايي كنند.

به گزارش فارس،‌ عصر 27 دي سال گذشته پيرزن سالخورده‌اي با مراجعه به كلانتري 101 تجريش خبر از برداشت مبلغ 3 ميليون تومان پول از حساب عابر بانك خودش داد.

وي گفت: چندي پيش براي برداشت پول به شعبه بانكي مراجعه كرده بودم كه در آنجا متوجه مفقود شدن كيف پول حاوي عابر بانك و ديگر مدارك شناسايي شخصي داخل آن شدم؛ براي همين جهت بررسي موضوع به شعبه بانكي داراي حساب رفتم و در آنجا متوجه شدم كه مبلغ 3 ميليون تومان از حسابم برداشت شده است.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه يك تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با آغاز تحقيات، زن مالباخته با مراجعه به پايگاه پليس آگاهي خبر از پيدا شدن مدارك شناسايي خود به همراه مدارك شناسايي شخص ديگري در داخل شعبه بانكي كوي نصر داد.

زن مالباخته در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: از شعبه بانكي كوي نصر با من تماس گرفته شد و عنوان شد كه مدارك شناسايي و عابر بانكم به همراه مدارك شناسايي و عابر بانك متعلق به فرد ديگري، در حاليكه در داخل يك پلاستيك مشكي بوده، پيدا شده است.

كارآگاهان پايگاه يكم با مراجعه به شعبه بانكي كوي نصر و انجام تحقيقات، با شناسايي مالك مدارك شناسايي متعلق به نفر دوم به نام ناصر 57 ساله اطلاع پيدا كردند كه اين فرد نيز توسط سارق يا سارقان مورد سرقت قرار گرفته و تمام وجوه نقد حساب شخصي او نيز پس از سرقت كارت عابر بانك توسط سارقان برداشت شده است.

با شناسايي مالباخته جديد و حضور وي در پايگاه يكم پليس آگاهي، وي در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: چندي پيش در پل گيشا سوار يك دستگاه پرايد مشكي شدم؛ در زمان سوار شدن يكي از 2 سرنشين صندلي عقب خودرو به بهانه اينكه زودتر پياده مي‌شود از خودرو پياده شده و من در وسط 2 سرنشين عقب پرايد نشسته اما تا زمان پياده شدنم از پرايد اين جوان كه در ابتدا از خودرو پياده شده بود، از ماشين پياده نشد. من هم پس از رسيدن به مقصد از خودرو پياده شدم و پس از حركت خودروي پرايد بود كه متوجه شدم كيف پولم توسط 2 سرنشين عقب خودرو سرقت شده است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه سارق يا سارقان احتمالي پس از سرقت كيف پول پيرزن مالباخته، با مراجعه به مغازه صرافي در منطقه سعادت‌آباد اقدام به خريد سكه طلا به ارزش 2 ميليون و 800 هزار تومان كرده و مبلغ 200 هزار تومان را نيز از عابر بانك برداشت كرده‌اند.

با شناسايي صرافي محل مراجعه سارقان جهت خريد سكه، كارآگاهان با مراجعه به اين محل موفق به شناسايي خريدار سكه‌هاي طلا شدند.

در ادامه تحقيقات، پيرمرد مالباخته كه در زمان سوار شدن به پرايد مشكي موفق به ديدن يكي از سارقان شده بود موفق به شناسايي صاحب عكس داخل صرافي به عنوان يكي از سرنشينان صندلي عقب پرايد مشكي شد و كارآگاهان اطمينان پيدا كردند كه سارقان با استفاده از يك دستگاه پرايد مشكي پس از شناسايي مالباختگان و سوار كردن آنها به عنوان مسافر، در يك فرصت مناسب اقدام به سرقت اموال همراه مالباختگان كرده‌اند.

سرهنگ علي اكبرپور ، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به دلايل و مدارك بدست آمده و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه يك تهران دستور انتشار بدون پوشش چهره يكي از سارقان كه جهت خريد سكه‌هاي طلا به مغازه صرافي مراجعه كرده، صادر شده است.

از تمام شهرونداني كه نسبت به شناسايي اين متهم اقدام كرده‌اند درخواست شده تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص مخفيگاه و يا محل‌هاي تردد اين شخص را از طريق شماره تماس 21868313 و 22292013 در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از ديگر مالباختگان احتمالي كه اموال آنها بدين شيوه توسط سرنشينان يك دستگاه پرايد مشكي مورد سرقت قرار گرفته دعوت مي‌شود تا جهت طرح شكايت خود به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ و يا شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه يك تهران مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
رمز كارت را چه جور پيدا كردن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار