بازدید 3395

ناکامی تیم فوتبال جوانان ایران برابر ژاپن + حواشی و واکنش‏ها

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بزرگ تیم های پایه باید مقابل چنین شکست هایی صبر و حوصله به خرج داد افزود: هدف ما رسیدن به مسابقات جهانی و موفقیت در آسیاست و به همین دلیل باید برای دستیابی به چنین اهدافی حتی تلفات هم بدهیم که این شکست ها تلفات اهدافی است که آینده فوتبال ایران را تضمین خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۵ 20 June 2010
نخستین دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال جوانان ایران و ژاپن عصر امروز با شکست جوانان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان از ساعت 18 عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه اکباتان برابر تیم جوانان ژاپن قرار گرفت و مقابل این تیم 2 بر 1 شکست خورد.

در این مسابقه که با قضاوت تورج حق وردی و مقابل دیدگان 150 تماشاگر ژاپنی و حدودا 200 تماشاگر ایرانی برگزار شد ابتدا ماساروکاتو در دقیقه 6 دروازه تیم ایران را باز کرد اما حسین کریمی در دقیقه68 با یک حرکت زیبای انفرادی گل تساوی تیم زیر 19 سال کشورمان را به ثمر رساند. ضمن اینکه در دقیقه 46 محمدرضا خانزاد یک ضربه پنالتی را از دست داد.

اما این پایان کار نبود جوانان ژاپنی در دقیقه 88 موفق شدند توسط کنیو سوگی موتو به گل برتری دست پیدا کنند.

از بین بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در نیجریه سعید لطفی، بهمن مالکی و مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب ثابت تیم جوانان حضور داشتند که در نیمه دوم مهرگان گلبرگ ، امید عالی شاه به ترکیب تیم ایران اضافه شدند.


ژاپني هاي به جاي بلندگوي ورزشگاه سرود ملي خواندند
بعد از اينكه سرود ملي ژاپن از بلندگوهاي ورزشگاه پخش نشد هواداران و بازيكنان اين تيم بصورت دسته‌جمعي سرود ملي كشورشان را خواندند.

به گزارش فارس؛ ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال جوانان ايران و ژاپن از ساعت 18 و در حضور حدود 250 تماشاگر در ورزشگاه اكباتان تهران آغاز شد.

* حدود 100 هوادار ژاپني كه با دو اتوبوس به ورزشگاه آمده بودند از نزديك نظاره‌گر اين مسابقه بودند كه به شدت به تشويق تيم خود پرداختند.

* فريدون معيني مسئول كميته جوانان فدراسيون فوتبال، اكبر محمدي سرمربي تيم ملي نوجوانان، غلامرضا بهروان، شيرازي رئيس هيأت فوتبال تهران، مهدي محمد نبي و رسول كربكندي سرمربي جديد راه‌آهن مهمانان ويژه اين ديدار بودند.

* قبل از شروع اين ديدار قرار بود ابتدا سرود ملي ژاپن از بلندگوهاي ورزشگاه پخش شود كه به علت ناهماهنگي مسئولان ورزشگاه و پس از مدتي وقفه سرود ملي ايران پخش شد. بعد از سرود ايران قرار بود كه مجددا سرود ژاپن پخش شود كه باز هم اين اتفاق نيفتاد و پس از اندكي وقفه هواداران و بازيكنان ژاپن سرود ملي كشورشان را به صورت دسته‌جمعي خواندند.


نو نوچی پس از پیروزی بر ایران: ایران تدارک مناسبی است
سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال ژاپن گفت: بازی با تیم ایران که یکی از قدرتهای برتر آسیاست تدارکات بسیار خوبی برای ماست.

به گزارش مهر، نو نوچی چائو پس از پیروزی عصر امروز یکشنبه تیمش برابر ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برای برگزاری اردویی دو هفته ای به ایران آمده ایم و بسیار خوشحالیم برابر یکی از تیم های قدرتمند آسیا در رده پایه قرار گرفتیم. دیدار با ایران می تواند به ما کمک کند تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا افزایش دهیم.

وی افزود: ایران قهرمان نوجوانان آسیاست و امیدوارم بازی با این تیم هم به ما و هم به تیم ایران کمک کند تا بتوانند هر دو به هدفشان در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال ژاپن اضافه کرد: تیم ایران از لحاظ تکنیکی در سطح بالایی قرار داشت اما ما توانستیم با ارایه یک بازی تاکتیکی قدرت آنها را مهار کرده و به نتیجه ای که دلمان می خواهد دست یابیم.

وی در پایان گفت: هدف ما حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است و امیدواریم در مرحله حذفی با تیم قدرتمند ایران رودررو نشده تا هر دوی این تیمها بتوانند در مسابقات جهانی حضور داشته باشند.


دوستی: این شکست تلفات حضور در جام جهانی است
سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان با بیان اینکه همه باید مقابل شکست ها در بازیهای تدارکاتی صبر و حوصله داشته باشند، گفت: برای رسیدن به قهرمانی جهان باید تلفات بدهیم که این شکست ها همان تلفات است.

به گزارش مهر، علی دوستی پس از شکست عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال جوانان ایران مقابل ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از حمایت های مسئولان فدراسیون فوتبال، کمیته تیم های ملی و کمیته جوانان تشکر کنم که شرایط حضور تیم های قدرتمندی مانند ژاپن را در ایران فراهم کرد.

وی گفت:  به علت آنکه ممکن است در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که دیدار سرنوشت و تعیین کننده تیم صعود کننده به مسابقات جهانی برابر ژاپن قرار بگیریم به همین دلیل در این دیدار از نفرات ذخیره و کم تجربه تر خود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: قبل از قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ژاپن درخواست برگزاری اردوی دو هفته ای در ایران را داده بود و فدراسیون کشورمان هم با این مسئله موافقت کرده بود و به خاطر اینکه خلف وعده نشود شرایط برگزاری اردوی تیم ژاپن در ایران فراهم کرد. ما هم به احترام مسئولان در این دیدار به میدان رفتیم اما با تدابیری که اندیشیم بیشتر از نفرات مستعد، آینده دار و کم تجربه استفاده کردیم تا دستمان برای تیم ژاپن رو نشود.

وی افزود: ما نگران این باخت ها نیستیم زیرا اگر بتوانیم از دل چنین بازیهایی حتی دو بازیکن مستعد و آینده دار را کشف کنیم باز هم برایمان مفید است ضمن اینکه ژاپن یکی تیمهای قدرتمند آسیاست و این دیدار محک بسیار خوبی برای بازیکنان تیم ایران بود.

دوستی ادامه داد: سه بازیکن ما که در این دیدار به میدان رفتند برای نخستین بار تجربه حضور در یک بازی رسمی را کسب کردند ضمن اینکه ژاپن تیم کوچکی نیست آنها 4 سال است کنار همدیگر بازی می کنند و حتی در جام جهانی نیجریه هم با همین ترکیب به میدان آمدند و من در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بزرگ تیم های پایه باید مقابل چنین شکست هایی صبر و حوصله به خرج داد افزود: هدف ما رسیدن به مسابقات جهانی و موفقیت در آسیاست و به همین دلیل باید برای دستیابی به چنین اهدافی حتی تلفات هم بدهیم که این شکست ها تلفات اهدافی است که آینده فوتبال ایران را تضمین خواهد کرد.

سرمربی تیم زیر 19 سال کشورمان در پایان گفت: تمام تیم های پایه از نوجوانان گرفته تا امید نیاز به بازیهای تدارکاتی این چنین دارند و این بازیها می توانند تجربیات آنها را بیشتر کرده تا در بازیهای رسمی نتایج دلخواه را کسب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی