بازدید 3244

مهرزاد معدنچی به استیل آذین پیوست

حضور بازيكنان بزرگي مثل مهدوي كيا، كريمي، كعبي، حسين كاظمي، سياوش اكبرپور و فريدون زندي نشان مي‌دهد كه اين تيم فقط به دنبال قهرماني است اما جذب اين همه ستاره فشار را روي استيل آذين زياد مي‌كند. بايد بدانيم كه توقعات از اين تيم بالاست و از همان هفته‌هاي ابتدايي به دنبال كسب حداكثر امتيازات باشيم تا ضمن كسب عنوان قهرماني، جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را نيز كسب كنيم.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۶ 20 June 2010
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود مجددا به این تیم بپیوندد، عصر امروز با استیل آذین قرارداد امضا کرد.

به گزارش مهر؛ مهرزاد معدنچی که سابقه حضور در تیم های الشعب، النصر و الاهلی امارات را دارد عصر امروز یکشنبه پس از دیدار با مصطفی آجورلو قراردادش با تیم فوتبال استیل آذین را به امضا رساند.

معدنچی که چند سالی را در باشگاه های اماراتی سپری کرد، یک بار به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ این کشور نیز انتخاب شد. وی فصل گذشته پیراهن تیم الاهلی را به تن داشت و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان نیز برای این تیم به میدان رفت.

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر پیوستن مهرزاد معدنچی به تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده بود که این بازیکن نیز مثل چند ستاره دیگر به سرخپوشان نپیوستند و راهی استیل آذین شدند.
 

معدنچي: براي حضور ثابت در تيم ملي به فوتبال ايران بازگشتم
هافبك جديد تيم فوتبال استيل آذين گفت: براي حضور ثابت در تركيب تيم ملي تصميم به بازگشت به فوتبال ايران گرفتم.

مهرزاد معدنچي پس از مذاكره با آجورلو و امضاي قراردادي 2 ساله با استيل آذين گفت: 3 سال را در فوتبال امارات سپري كردم اما پس از مشكلاتي كه سال گذشته براي تمامي بازيكنان ايراني شاغل در امارات پيش آمد، تصميم گرفتم به ايران برگردم. امسال با توجه به اينكه مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را در پيش داريم براي ما و فوتبالمان سال بسيار مهمي است. من هم براي حضور ثابت در تركيب تيم ملي تصميم به بازگشت به فوتبال ايران گرفتم.

وي افزود: استيل آذين تيمي بزرگ و كاملا حرفه‌اي است و من پس از مذاكراتي كه با مديران اين باشگاه داشتم، تصميم گرفتم در بازگشت به فوتبال ايران پيراهن اين تيم را بر تن كنم. حضور بازيكنان بزرگي مثل مهدوي كيا، كريمي، كعبي، حسين كاظمي، سياوش اكبرپور و فريدون زندي نشان مي‌دهد كه اين تيم فقط به دنبال قهرماني است اما جذب اين همه ستاره فشار را روي استيل آذين زياد مي‌كند. بايد بدانيم كه توقعات از اين تيم بالاست و از همان هفته‌هاي ابتدايي به دنبال كسب حداكثر امتيازات باشيم تا ضمن كسب عنوان قهرماني، جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را نيز كسب كنيم.

هافبک ملي پوش استيل آذين گفت: خوشحالم كه به اين تيم آمدم. در استيل آذين اهداف بزرگي را دنبال مي‌كنم كه از اين جمله مي‌توان به قهرماني ليگ برتر، حضور ثابت و درخشش در تركيب ثابت تيم ملي و راهيابي به ليگ قهرمانان آسيا اشاره كرد. اميدوارم بتوانم به تيم جديدم كمك كنم تا بتواند توقعات را برآورده كرده و به مقام قهرماني ليگ برتر دست پيدا كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان