بازدید 6155
فریدونی: جوانمردانه نیست سایپا بخاطر تعویض ۳۰ثانیه برنده شود

باشگاه ذوب آهن منتظر حکم فسخ غیرقانونی هافبک استقلال

ماه‌هاست که درگیر این پرونده و پیگیری شکایت هستیم؛ عجیب است که چرا حکم نهایی صادر نمی‌شود! مهدی‌پور یک فصل دیگر با ما قرارداد داشته و به صورت غیرقانونی فسخ کرده است. اطمینان داریم می‌توانیم در این پرونده پیروز باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 24 May 2021

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: به لطف خدا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و در فاز دفاعی خیلی پیشرفت کردیم؛ به طوری که گل زدن به ذوب آهن خیلی سخت شده است. ما در لیگ برتر استقلال را شکست دادیم و امروز برای بُرد به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی فریدونی در خصوص لغو قانون منع به کارگیری خارجی‌ها در فوتبال ایران گفت: این طرح از همان روز اول که تصویب شد محکوم به شکست بود. به خاطر اشتباهات برخی از باشگاه‌ها در ثبت قرارداد، عدم توان مالی و یا ناتوانی در انتقال ارز و... بقیه باشگاه‌ها هم پاسوز این قضیه می‌شدند. این اتفاق مصداق بارز ضرب المثل "گُنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری" است.

فریدونی تصریح کرد: نبود بازیکنان باکیفیت خارجی از کیفیت لیگ برتر می‌کاهد و حرفه‌ای بودن لیگ را زیر سوال می‌برد. البته بازیکن خارجی ۲۰۰ هزار دلاری سودی برای این فوتبال نخواهد داشت و سطح او بالاتر از فوتبالیست داخلی نیست و البته از توان باشگاه‌های ما خارج است که بازیکن ۲ میلیون دلاری جذب کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص آینده قاسم حدادی‌فر (که فصل را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داده است) و دارکو بیدوف (مهاجم صربستانی) در این تیم گفت: حدادی‌فر کاپیتان ماست و تمایل داریم فصل بعد هم با او کار کنیم. البته باید دید تصمیم خود قاسم چیست. بیدوف مهاجم خوبی است و یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد.

او در خصوص پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از مهدی مهدی‌پور (هافبک فعلی استقلال) به خبرگزاری قوه قضاییه گفت: ماه‌هاست که درگیر این پرونده و پیگیری شکایت هستیم؛ عجیب است که چرا حکم نهایی صادر نمی‌شود! مهدی‌پور یک فصل دیگر با ما قرارداد داشته و به صورت غیرقانونی فسخ کرده است. اطمینان داریم می‌توانیم در این پرونده پیروز باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص دیدار پرحرف و حدیث سایپا و پیکان که تاثیر مهمی بر سرنوشت ذوب آهن دارد، گفت: تعویض پیکان هیچ تاثیری بر روند بازی نداشته و بازیکن تعویضی در ۳۰ ثانیه کار خاصی انجام نداده است. این جوانمردانه نیست که بازی ۳ بر صفر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی