بازدید 5132

وزیرخارجه عراق پیام محمود عباس را دریافت کرد

وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه در دیدار با همتای عراقی خود در بغداد پیام مکتوب رئیس تشکیلات خودگردان را تحویل وی داد و طرف عراقی بر موضع ثابت کشورش در حمایت از حقوق کامل ملت فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 23 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس جمهور عراق روز یکشنبه پیام مکتوب «محمود عباس» را توسط وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: برهم صالح امروز میزبان ریاض المالکی بود و در آغاز این دیدار، المالکی نامه محمود عباس را تقدیم صالح کرد که در آن از موضع رسمی و مردمی عراق در قبال تحولات روز‌های گذشته در قدس و سرزمین‌های فلسطینی قدردانی کرد و موضع ثابت عراق در خصوص حقوق ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن را ستود.

وی در این بیانیه آمده است: در این دیدار اوضاع در قدس و سرزمین‌های فلسطین و حملات غیرانسانی اسرائیل در قدس و نوار غزه و روابط برادرانه و مشترک میان عراق و فلسطین و ضرورت همکاری برای توسعه این روابط در راستای خواسته‌های دو ملت برادر مورد بررسی قرارگرفت.
رئیس جمهور عراق هم بر موضع کشورش در اساسی خواندن آرمان فلسطین و حمایت از ملت برادر فلسطین در دستیابی به حقوق مشروع خود تاکید کرد و گفت: عراق و فلسطین باید در تمام سطوح با یکدیگر هماهنگ باشند تا به این رنج پایان داده شده و حقوق ملت فلسطین مصون بماند.

المالکی هم موضع رسمی و مردمی عراق در دستیابی به حقوق مشروع و کامل خود و توقف حملات اسرائیل را ارج نهاد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان