بازدید 539689

اثاث کشی منزل با برترین برند باربری تهران

اگر مستاجر هستید و در همین روزهاست اسباب کشی می کنید مطمناً دچار استرس هایی شده اید و به این فکر افتاده اید که چطور کار اسباب کشی را انجام دهم و به روشی اثاث کشی منزل را انجام دهم از این رو تصمیم گرفته ایم تا یک باربری خوب در تهران را به شما معرفی کنیم .
کد خبر: ۱۰۵۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 22 May 2021

اثاث کشی منزل با برترین برند باربری تهران

اسباب کشی یک کار سخت و طاقت فرساست و از قدیم الیام تا به الان ذهن کسانی که هرساله قصد دارند جابجا شوند را به خود درگیر می کند و این مشکلات برای همه صدق می کند و متخص به یک فرد خاصی نیست برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد به چه روشی باید اثاث کشی کرد؟

درجواب باید بگوییم که شرکت های باربری زیادی در تهران هستند که خدمات اسباب کشی و حمل بار را انجام می دهند اما شرکتی که بتواند خدمات اثاث کشی را به بهترین روش ممکن جابجا کند شاید کم و انگشت شماره باشد.

اثاث کشی منزل با برترین برند باربری تهران

بهترین شرکت باربری باید به چه روشی عمل کند؟

یک شرکت باربری باید سرویس دهی بسته بندی را به خوبی انجام دهد بسته بندی اثاثیه یکی از سخترین کارهایی است که در جابجایی وسایل منزل با آن مواجه می شویم ، بعد از انجام بسته بندی باید با نحوه حمل بار آشنایی کاملی را داشته باشد و بتواند اثاثیه را بدونه اینکه ضربه ای بخورد جابجا کند و مهم ترین کاری که بعد از جابجایی باید انجام دهد چیدمان اثاثیه خانه است .

اثاث کشی منزل با برترین برند باربری تهران

معرفی بهترین باربری اثاث منزل تهران شرکت سپند بار

باربری سپند بار به عنوان بهترین باربری تهران با تجربه ای چند ساله برای اثاث کشی خانه شما آماده است به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته خدمات اتوبار و باربری را به شما ارائه دهد این شرکت با مجوز رسمی از اتحادیه باربری داران تهران سرویس دهی متمایزی را نسبت به سایر شرکت های باربری ارائه خواهد داد.

از زمانی که شما با سپندبار تماس می گیرید این شرکت مشاوره رایگان را در حوزه اثاث کشی به شما ارائه داده و شما را با روال کلی کار جابجایی و اثاث کشی آشنا می کند و شما با دادن یک آدرس خدمات اسباب کشی را از سپند بار دریافت خواهید کرد

در روز اسباب کشی تیم باربری سپند بار برای شما اعزام شده وبارهای شما را بسته بندی کرده و اماده حمل می کنند بسته بندی اثاثیه توسط افرادی با تجربه انجام می شود و کار بسته بندی بار وسایل زیر انجام می شود .

  • ضربه گیر های حبابی
  • سلفون یا همان استرچ رپ
  • کارتن های سه لا و پنج لا
  • چسب بسته بندی
  • بقچه های زیپ دار
  • وکیوم بگ
  • کارتن های رگال دار مخصوص لباس
  • و ....

بعد از بسته بندی یک کامیون مسقف که دیواره های آن از جنس موکت است برای شما ارسال می شود و تیم 4 نفره که متشکل از یک راننده و سه نفر کارگر هستند برای شما اعزام می شند تا کار بارگیری را انجام داده و بارهای شما را به خانه جدیدتان حمل کنند و در خانه جدید خدمات چیدمان بارها توسط سپند بار به شما ارائه خواهد شد.

خدماتی که باربری تهران سپند بار انجام می دهد شامل موارد زیر است .

  1. بسته بندی حرفه ای توسط کادر مجرب
  2. جابجایی تخصصی بارها با افرادی با تجربه و کاربلد
  3. چیدمان بارها بعد از کار حمل بار
  4. باربری به تمامی شهر های ایران
  5. نیسان بار و وانت بار
  6. فروش لوازم بسته بندی در صورت نیاز مشتری

این شرکت دارای شعبات زیادی در سطح تهران است که برای بهبود سرویس دهی خود از شعبات را قرار داده است مثلا شعبه شمال تهران سپند بار در مناطق شمال تهران خدمات باربری را انجام می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید .

https://sepandbar.com/freight-north-tehran/

در غرب تهران که هرساله شاهد اسباب کشی های زیادی هستیم شعبه غرب تهران را قرار داده است که اگر ساکن غرب تهران هستید از شعبات غرب تهران شرکت سپند بار استفاده کنید برای کسب اطاعات بیشتر از شعبات باربری غرب تهران به لینک زیر مراجعه کنید .

https://sepandbar.com/freight-west-tehran/

این شرکت در تمامی روز های هفته برای حمل بارهای شما در کنار شماست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل