بازدید 10003

نادران: شکایت از رحیمی را پس نمی گیرم

وی افزود: موضوعی از قول آقای اسلامی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 درباره پس گرفتن شکایت بنده از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور اعلام شده بود که بعدا آن را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰ 20 June 2010
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه شکایت از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور را پس نگرفته است، گفت: بنده به طور جدی پیگیر این موضوع هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس نادران در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه شکایت وی از محمدرضا رحیمی پس گرفته شده یا او هنوز به دنبال این موضوع است، اظهار داشت: بنده نه شکایت از معاون اول رئیس جمهور را پس گرفته ام و نه قرار است آن را پس بگیرم.

وی افزود: موضوعی از قول  آقای اسلامی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 درباره پس گرفتن شکایت بنده از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور اعلام شده بود که بعدا آن را تکذیب کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: پس از عنوان کردن نقل قول اشتباه از نایب رئیس کمیسیون اصل 90 وی از بنده حلالیت طلبید و قرار شد این موضوع را تکذیب کند.

نادران همچنین درباره مصوبه امروز مجلس درباره موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد گفت: قرار بر این نیست که مجلس در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دخالت کند و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصوبات مجلس دخالت نماید.

وی افزود: آنچه امروز تصویب شده ناظر بر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست.

نادران درباره حوادث 14 خرداد تاکید کرد : هر اتفاقی که مسئله اصلی کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب را به انحراف بکشاند از نظر ما پسندیده نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اساسا حاشیه را به متن آوردن و خلاف نظرات رهبر معظم انقلاب عمل کردن خلاف مصالح ملی، اصل اصولگرایی و کلیه نگاه های اسلامی است که جریانات معتقد به ولایت بر آن پایبندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار