بازدید 6345

نتانیاهو: عملیات در غزه تا چند روز دیگر ادامه دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع سران محلی مستقر در جنوب فلسطین اشغالی از تداوم عملیات در غزه سخن گفت.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 18 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تصمیم رژیم تحت امرش برای تداوم حملات به غزه خبر داد.

به نوشته روزنامه «یعدیعوت آحارانوت» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل به سران محلی در جنوب افلسطین اشغالی گفت که پس از پایان جنگ، به شدت شلیک موشک از غزه را تلافی خواهد کرد. نتانیاهو همچنین گفت که عملیات کنونی تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

نتانیاهو با حضور در یک پایگاه هوایی نیز گفت: «تا زمانی که لازم باشد حملات را ادامه خواهیم داد تا آرامش را به شهروندانمان بازگردانیم.»

وی ادامه داد: «مطمئن هستم که همه دشمنان اطراف ما می‌بینند که حمله به ما چقدر پرهزینه است و من مطمئن هستم که آن‌ها عبرت می‌گیرند.»

یک مقام ارشد صهیونیست نیز گفت: «تا زمانی که فکر کنیم حماس هنوز هم باید ضرباتی دریافت کند و ما هنوز اهدافی داریم، به حملات خود ادامه خواهیم داد.»

این در حالی است که عده‌ای از صهیونیست‌ها دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر این رژیم، خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی شدند. عده‌ای زیادی از صهیونیست‌ها شامگاه دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین شدند.

این افراد از نتانیاهو خواستند نه تنها عملیات نظامی علیه نوار غزه را تا یک‌سره شدن کار این منطقه ادامه دهد، بلکه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی که مدتی است به اعتراضات گسترده علیه اشغالگری صهیونیست‌ها اقدام کرده‌اند، با شدیدترین حالت حتی نیروی کشنده، سرکوب کند.

تجمع ضد فلسطینی و ضد بشری شب گذشته توسط سازمان‌های صهیونیستی مختلفی از جمله «ایم تیرتزو»، «اسرائیلِ من»، «ناخالا»، «عوتف تاخانا هامرصازیت» و تعدادی دیگر برنامه‌ریزی شده بود.

درخواست صهیونیست‌ها از نخست‌وزیر این رژیم برای تداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی و متحدان غربی آن از جمله آمریکا سال‌هاست با تبلیغات دروغین مبنی بر «همزیستی مسالمت‌آمیز»، خود را افرادی صلح‌طلب و به‌دور از نظامی‌گری و خشونت نشان می‌دهند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای نهمین روز متوالی همچنان به تجاوز‌های وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛ طبق آخرین آمار ۲۱۲ نفر تاکنون در غزه به شهادت رسیده‌اند که ۶۱ تن از آن‌ها کودک هستند. ۱۴۰۰ تن نیز مجروح شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان