بازدید 8486

بحث‌درباره‌انتخابات‌ریاست‌جمهوری‌در‌فراکسیون‌نیرو‌های‌انقلاب

سخنگوی فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون عملکرد فراکسیون، انتخابات هیات رئیسه مجلس و انتخابات ریاست جمهوری در نشست امروز فراکسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 18 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی ضمن تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس، بیان کرد: اولین دستورکار امروز فراکسیون بررسی عملکرد یکساله و تاثیرگذاری فراکسیون در تصمیم گیری‌های مجلس در موضوعات مختلف بود. اعضای فراکسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه نیز بر بازسازی و بازبینی عملکرد فراکسیون در سال جاری تاکید شد. دستور کار بعدی بررسی انتخابات هیات رئیسه مجلس و انتخابات ریاست جمهوری بود. در خصوص فرآیند انتخابات هیات رییسه شیوه نامه‌ای مورد بحث قرار گرفت. قرار شد یک روز قبل از برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون تشکیل جلسه داده و انتخابات هیات رییسه فراکسیون انجام شود تا آمادگی باشد برای انتخابات هیات رییسه مجلس در روز پنجم خرداد.

سخنگوی فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس تصریح کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز بر وحدت جریان انقلاب و ضرورت حرکت به سمت حل مشکلات مردم و فاصله گیری از دوقطبی سازی‌هایی که احیانا در روز‌های آتی برای فرار از پاسخگویی صورت می‌گیرد، تاکید شد.

وی افزود: فراکسیون چند دستور کار دیگر نیز داشت، اما به علت بحث و بررسی و مطرح شدن نقطه نظرات فرصت ورود به آن‌ها باقی نماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر