بازدید 7222

قالیباف: افزایش قیمت کالا‌های اساسی را کنترل کنید

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص یارانه ۸ میلیارد دلاری به کالاهای اساسی در قانون بودجه، گفت: وزارت صمت بر قیمت کالاهای اساسی نظارت جدی انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 18 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در صحن علنی حضور یافته بود، گفت: یکی از دغدغه‌های مردم افزایش قیمت کالاهای اساسی است. کنترل قیمت‌ها در حوزه مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی تاکید کرد: برای کالاهای اساسی یارانه در نظر گرفته شده است. باید بر قیمت کالاهای اساسی نظارت قطعی صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در جریان بررسی بودجه، ۸ میلیارد دلار یارانه به کالاهای اساسی اختصاص داد. بنابراین مصرف کننده و تولید کننده نباید بر اثر افزایش یا کاهش قیمت آسیب ببیند. کنترل قیمت و گرانی وظیفه وزارت صنعت است.

قالیباف در مورد زلزله در استان خراسان شمالی، اظهار داشت: زلزله در استان خراسان شمالی در گرمه و جاجرم موجب تخریب برخی روستاها شده است. از مدیریت بحران می‌خواهیم به مناطق محروم توجه لازم را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱
مجلس انقلابی!!!! چرا کاری نمی کنی ؟!! برای برجام که سه روزه قانون وضع میکنید چرا برای رفاه حال مردم بدبخت و بیچاره قدمی بر نمی دارید؟این تذهبون؟
آقای قالیباف هنوز نفهمیدی بازاری که توش هزاران دلال درشت از ما بهترون هستن قابل کنترل نیست ؟ 44 سال گذشت و نفهمیدید ؟ کدوم دلار برای کالای اساسی . شما کمه خودت میدونی هیچ دلاری به بازار رزق و روزی و کالای اساسی اختصاص نیتفته دیگه چرا این حرفو میزنی . به جای کنترل دستوری بازار برید زیرساخت مملکت رو درست گنید بقیش خودش درست میشه
شما که استاد ایجاد مالیات و درآمد از هر مشکلی هستید برای این مشکل هم مالیاتی جدید از مردم ایجاد کنید
باشه. منتظر دستور شما بودن. جمع کنین این عوام فریبی ها رو
كي بايد كاري انجام بده؟ چرا همش گردن يكديگر مي اندازيد. بابا خوت نفر اول باش
خودش که بودجه مصوب را تغییر میده توقع داره دیگران بر قیمت ها نظارت کنند
مجلس ودولت با هم گاوبندی کردند اینها همش فیلمه
دارند کنترل می کنند که باز کمبود مرغ شده
مجلس امید بخش!!!! انقلابی!!!! که هر دقیقه اش دهها میلیون تومان هزینه روی دست مردم و کشور می گذارد یا نماز آیات می خوانند یا در جنگ و جدل های جناحی ظریف را محاکمه می کنند که چرا به واقعیات اعتراف کرده است اما هیچ تلاشی برای رفع مشکل مردم نمی کند جناب دکتر سردار جهادگر خلبان شهردار اگر می خواهید به مردم کمک کنید پیشنهاد دهید مجلس را کلا جمع کنند همان شورای ۱۲ نفره که جدیدا قانون هم تصویب می کنند و مصوبات مجلس را هم وتو می کنند خودشان کار را ادامه دهند چون در این ساختار وجود مجلس انتصابی و فرمایشی و استصوابی فقط هزینه است و بس
بودجه رو عمه ي ترامپ تصويب كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب خود تو تصويب كردي

حالا كي قيمت رو كنترل كنه؟/

خاله ي ترامپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم . حتما ! یه حسابدار می گذاشتیم می توانست بودجه را اختصاص بده و نیاز به این همه دفتر و دستک و مفت خور نبود . مجلس فقط خوب میدونه گیر به برجام بده , شبکه های اجتماعی را محدود کنه , به گروههای مقاومت پول بده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار