بازدید 4996

تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی در پارلمان پاکستان

پارلمان ملی پاکستان با تصویب قطعنامه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 18 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد از سایت خبری "سماء نیوز"، پارلمان ملی پاکستان در نشست ديروز خود قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان در نوار غزه را به اکثریت آرا تصویب کرد.

به گفته منابع خبری، در این قطعنامه که توسط "شاه محمود قریشی" وزیر امور خارجه پاکستان ارائه شد، آمده است: پاکستان ادامه وحشیگری عاری از وجدان اسرائیل در غزه را محکوم کرده و خواستار توقف این جنایات جنگی است.
پارلمان پاکستان ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعلام کرد: شهرک سازی اسرائیل در فلسطین قابل تحمل نیست و رژیم صهیونیستی باید سریعاً به اشغال مناطق فلسطین پایان دهد.

در این قعنامه ضد صهیونیستی آمده است: جامعه بین المللی باید تا نسبت تغییر بافت جمعیتی فلسطین، نسل کشی و آوارگی اجباری مسلمانان این منطقه فوراً موضع جدی اتخاذ کرده و سازوکاری بین المللی برای محافظت از مردم فلسطین ترسیم کنم.

پارلمان پاکستانی از همه نهاد‌های بین المللی و حامی حقوق بشر خواست تا اقدامات فوری و قاطع برای حفاظت و ایمنی مردم فلسطین و شکستن محاصره غیرقانونی رژيم اسرائیل در غزه انجام دهند.

گفتنی است؛ شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز با هدف طرح مسئله تداوم نقض صریح حقوق بشر توسط رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی در مجمع عمومی سازمان ملل، راهی نیویورک می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل