بازدید 5438

نشست مجمع جهانی اقتصاد در سنگاپور لغو شد

مسئولین مجمع جهانی اقتصاد که قرار بود نشست سال ۲۰۲۱ آن در ماه آگوست به میزبانی سنگاپور برگزار شود، از لغو این نشست به دلیل شیوع کرونا خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 18 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، مسئولین «مجمع جهانی اقتصاد» از لغو نشست سالانه این مجمع که قرار بود در ماه آگوست سال جاری میلادی در سنگاپور برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مسئولین برگزار کننده این مجمع اعلام کرده‌اند که نشست سالانه مجمع در سنگاپور که قرار بود از ۱۷ الی ۲۰ آگوست در پایتخت سنگاپور برگزار شود، تشکیل نخواهد شد.

در بیانیه صادر شده از سوی مجمع جهانی اقتصاد در همین خصوص آمده است: متأسفانه شرایط غم انگیز رخ داده در سراسر دنیا، چشم انداز سفر نامطمئن، سرعت متفاوت واکسیناسیون و عدم اطمینان در مورد انواع نسخه‌های جدید (کرونا)، تحقق برگزاری یک نشست جهانی با حضور رهبران بخش‌های تجاری، دولت‌ها و جامعه مدنی از سراسر جهان در مقیاس را غیر ممکن می‌سازد.

لازم به ذکر است جلسات سالانه این مجمع از سال ۱۹۷۱ به این سو، با حضور رهبران کشورهای جهان برگزار می‌شده و پس از لغو نشست دسامبر سال گذشته که قرار بود در «داووس» سوئیس برگزار شود، این دومین سال پیاپی لغو نشست مجمع جهانی اقتصاد محسوب می‌شود.

کشور سنگاپور به عنوان میزبان امسال برگزاری مجمع مذکور، طی روزهای اخیر سخت‌ترین شرایط همه گیری بیماری کرونا را تجربه می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان