بازدید 5618

حمایت نخست وزیر هلند از جنایات رژیم صهیونیستی

نخست وزیر هلند در گفتگو با همتای صهیونیست خود با نادیده گرفتن جنایت این رژیم در غزه از صهیونیست‌ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸ 18 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نخست وزیر هلند عصر دوشنبه به وقت تهران از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی حمایت کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل با «مارک روته» نخست وزیر هلند گفتگو کرد. روته در این گفتگو حمایت بی قید و شرط هلند از حق اسرائیل در دفاع از خود را ابراز داشت.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نیز در تماس تلفنی با نتانیاهو بر حمایت دولت آلمان از اسرائیل در بحبوحه حملات این رژیم علیه مردم فلسطین تأکید کرد. سخنگوی مرکل درباره این تماس تلفنی گفت: «مرکل بار دیگر حملات راکتی از غزه به اسرائیل را شدیداً محکوم کرد و به نتانیاهو درخصوص همبستگی دولت آلمان تضمین داد.»

این در حالی است که بسیاری از مقام‌های سیاسی و نهاد‌های حقوق بشری در روز‌های گذشته اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را در قدس اشغالی محکوم کرده‌اند.

دیدبان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرده که مقام‌های اسرائیلی مرتکب جنایاتی علیه بشریت و آزار و اذیت فلسطینی‌ها شده‌اند. این سازمان در گزارش ۲۱۳ صفحه‌ای خود اعلام کرد: «سیاست کلی اسرائیل حفظ سلطه یهودیان بر فلسطینی‌ها و سو استفاده علیه فلسطینیان ساکن در سرزمین اشغالی از جمله شرق قدس است.»

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که در یک هفته تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۲۲۰ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

در روز‌های گذشته در بسیاری از شهر‌های جهان از جمله آتن، برلین، لندن، پاریس و گلاسکو تظاهراتی در حمایت از اهالی فلسطین و انزجار از جنایات صهیونیست‌ها برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان