بازدید 4784

راهپیمایی یمنی‌ها در حمایت از مقاومت فلسطین

عضو شورای عالی سیاسی یمن در راهپیمایی باشکوه امروز در پایتخت این کشور که برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین برگزار شد، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی با هواپیماهایش برای آزادسازی فلسطین برود.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 17 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هزاران نفر امروز در صنعاء پایتخت یمن برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در این راهپیمایی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن با هواپیماهایش برای آزادسازی فلسطین برود و ما هم برای کمک به آن آماده‌ایم.

وی همچنین بر لزوم راه افتادن جنگ رسانه‌ای و سیاسی شدید علیه دشمن صهیونیستی تاکید کرد و گفت: رسانه‌های ما برای بیدار کردن ملت‌ها کاری کنند.

الحوثی با تاکید بر اینکه موشک‌های مقاومت معامله قرن را سرنگون کرد، گفت: دشمن اسرائیلی به مسجد الاقصی و قدس تعرض می‌کند و ملت‌های عربی و اسلامی باید در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین با این حملات مقابله کنند.

این مقام یمنی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است، گفت: ما از حضور مبارک ملت یمن در راهپیمایی باشکوه امروز قدردانی می‌کنیم که پیام خود را به ملت فلسطین رساند و اعلام کرد که قدس، امروز نزدیک‌تر است.

الحوثی همچنین افزود: عربستان سعودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تروریستی می‌خواند، زیرا این جنبش با نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مخالف است.

نبرد قدس مقدمه نبرد نهایی با رژیم اشغالگر است

«علی برکه» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن نیز در این راهپیمایی تاکید کرد: این نبرد به اذن پروردگار حماسه آزادسازی و تمهیدی بر آخرین نبرد میان ما و رژیم اشغالگر است.

او افزود: کاری که امروز مقاومت در غزه انجام داد (رویارویی حماسی با رژیم صهیونیستی) هیچ کشور و حکومتی انجام نداد و ان شا الله نبرد شمشیر قدس مقدمه نبرد نهایی است.

نماینده جهاد اسلامی تاکید کرد: بمباران‌های دیوانه‌وار غزه توسط رژیم صهیونیستی شکست سنگین این رژیم در برابر موشک‌باران پایتخت ادعایی آن توسط مقاومت را ثابت می‌کند.

حماس: پایان رژیم صهیونیستی آغاز شده است

«معاذ ابوشماله» نماینده حماس در یمن هم تاکید کرد: قدس در قلب هر عرب و مسلمان آزاده‌ای باقی خواهد ماند.

وی آرمان دو ملت یمن و فلسطین را مشترک و واحد خواند و گفت: مبارزه هر دو کشور مبارزه ایمانی و عقیدتی است و امروز جمعیت باشکوه ملت یمن به دشمن اسرائیلی تاکید می‌کند که امت ما موجودیت این رژیم را نابود خواهد کرد.

ابوشماله گفت: امروز ملت یمن به ملت فلسطین این پیام را رساندند که تنها نیستند و در کنار آن‌ها تا آزادسازی فلسطین می‌مانند.

نماینده حماس افزود: حضور امروز ملت یمن به سازشگران نشان داد که حال امت اسلامی خوب است و آن‌ها دنباله رو شما نخواهند شد و امروز شمه‌ای از خشم امت اسلامی را به دشمن نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مجاهدان در غزه موشک‌ها و سلاح هایشان را با دست خودشان ساختند، گفت: امروز آن‌ها در میدان نبرد ایستاده‌اند و از هیچ چیز هراسی ندارند.

ابوشماله تصریح کرد: مقاومت در غزه شمشیر دفاع از قدس باقی خواهد ماند و دست هر کسی را که بخواهد به مسجد الاقصی و مردم قدس تعرض کند، قطع خواهد کرد.

نماینده حماس در پایان گفت: موشک‌های مقاومت امروز اعلام کردند که پایان رژیم صهیونیستی آغاز شده و ساعت پیروزی نزدیک است.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرده و تا کنون ۹۰ ساختمان از جمله سه برج مسکونی را تخریب کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

مقاومت فلسطینی در این دور درگیری، موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل‌آویو به راه انداخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل