بازدید 4812

امروز در بازار جهانی ارزهای مجازی چه خبر بود؟

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 16 May 2021
به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد و به حدود ۴۹ هزار و ۳۰۰ دلار  رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش ۱۴.۵ درصد پایین‌تر است.  

رشد امروز قیمت بیت کوین باعث شد تا ارزش کل بازار بیت کوین که به مرز ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده بود، کمی رشد کند و به ۹۲۲ میلیارد دلار برسد. در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۷۶ میلیون بیت کوین به ارزش ۵۸ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

اتریوم هم امروز به عنوان دومین ارز بازار ۰.۶ درصد پایین آمد و به ۳۸۳۰ دلار رسید. قیمت باینانس کوین ۳.۹ درصد رشد کرد و ۶۰۲ دلار در هر توکن معامله شد.

چند روزی است که ارز مجازی کاردانو جای داج کوین را به جای چهارمین ارز بازار گرفته و در معاملات امروز ۱۱.۵ درصد رشد کرد و به ۲.۴ دلار رسید.
 
قیمت داج کوین هم ۳.۸ درصد بالا آمد و هم اکنون ۵۳ سنت در هر توکن خرید و فروش می‌شود. به نقل از فارس؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ میلیارد دلار در بازار ارز‌های مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار با ۲.۴۷ درصد رشد نسبت به دیروز به ۲۳۰۳ میلیارد دلار رسیده است.
 
همچنین بر اساس این گزارش؛ مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۲۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۲ درصد کمتر شده است.
 
در حال حاضر ۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر