بازدید 1923

حواشی و واکنش‏ها به استرالیا - غنا

از فيفا مي خواهم با بازبيني اين ديدار خطاهاي حريف ما را بشمارد و مشاهده كند كه چه تعداد از اين خطاها ناديده گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۲ 19 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر غنا از نحوه قضاوت داور به شدت انتقاد كرد.

به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاري افه اسپانيا، پيم وربيك گفت: در اين شرايط چگونه مي‌شود از نحوه قضاوت و داوري انتقاد نكرد، اخراج كيول درست نبود و به نظر من دست او هرگز در مسير توپ قرار نگرفت.

وي ادامه داد: از فيفا مي خواهم با بازبيني اين ديدار خطاهاي حريف ما را بشمارد و مشاهده كند كه چه تعداد از اين خطاها ناديده گرفته شده است.

وي افزود: استراليا با وجود يك بازيكن كمتر نسبت به حريف خود بسيار خوب بازي كرد و اگر آن پنالتي مشكوك نبود مي توانستيم به پيروزي برسيم.


راجواچ: تساوي عادلانه نبود
سرمربي تيم ملي فوتبال غنا گفت: مقابل استراليا مستحق پيروزي بوديم و به عقيده من تساوي در اين ديدار عادلانه نبود.

به گزارش ماركا اسپانيا، ميلووان راجواچ تصريح كرد: كنترل ميانه ميدان را در اختيار گرفتيم و اگر گل تصادفي و خارج از روند بازي استراليا نبود شايد با نتيجه بسيار بهتري اين بازي را به پايان مي‌رسانديم.

وي فازود: گلي كه دريافت كرديم بسيار ناگهاني بود و افكار بازيكنان مرا به هم ريخت اما خيلي زود خود را پيدا كرديم و بار ديگر قدرت فوتبال غنا را به حريف نشان داديم.

وي در پايان اظهار داشت: غنا به حق خود در اين ديدار نرسيد و پيروزي چيزي بود كه صد در صد مستحق آن بوديم.


ژيان: با خوشبيني به مسابقه با آلمان نگاه مي كنيم   
مهاجم تيم ملي غنا گفت، بازي با آلمان آسان نخواهد بود اما ما مي خواهيم براي دور بعد انتخاب شويم.

آساموآ ژيان زننده گل تساوي غنا برابر استراليا از روي نقطه پنالتي گفت: آنها تقريبا زود جلو افتادند، طوري كه ما مجبور بوديم آنها را تعقيب كنيم. مي دانستيم كه مي توانيم موفق بشويم. اكنون با خوشبيني به آخرين مسابقه مان با آلمان نگاه مي كنيم.

او افزود: خواهيم ديد كه اوضاع چگونه پيش خواهد رفت. بدون ترديد كار ساده اي نخواهد بود، با اين حال ما مي خواهيم به هر قيمت ممكن براي دور بعد انتخاب شويم.

آندره آيف، هافبك غنا هم در پايان بازي گفت: در درجه اول بحث بر سر نباختن است. اما ما مدتي طولاني را با 11 بازيكن برابر 10 بازيكن بازي كرديم و در چنين رقابتي بايد از اين برتري بيشتر استفاده كرد. ما بايد از اين فرصت استفاده مي كرديم اما موفق نشديم. اكنون بايد به طور كامل روي بازي با آلمان تمركز كنيم. بازي بسيار بااهميتي است.


امرتون: براي بازي با صربستان خوشبين هستيم
بازيكن تيم ملي فوتبال استراليا گفت: پس از تساوي با غنا براي بازي با صرب‌ها خوشبين هستيم.

به نوشته روزنامه هرالد، برت امرتون اظهار داشت: در بازي اول مقابل آلمان فاقد هر گونه هماهنگي بوديم. نتيجه آن شد كه در يك بازي ضعيف و پرانتقاد شكست سنگين 4 بر صفر را تجربه كرديم؛ اما در بازي با غنا، وضعيت تيم بسيار بهبود يافت و اكنون براي بازي با صرب‌ها خوشبين هستيم.

اين بازيكن افزود: هرچقدر كه بازي اول نقطه تاريك ما در جام محسوب مي‌شود، بازي با غنا نقطه روشن بود. با وجود اخراج يك بازيكن و در اختيار داشتن يك يار كمتر، بازي بهتري نسبت به حريف نشان داديم و مي‌توانستيم به جاي تساوي، برنده بازي نيز شويم.

امرتون ادامه داد: ما مقابل غنا هر‌آنچه را كه در چنته داشتيم،‌ رو كرديم.از اين بابت همه اعضا تيم بابت كاري ارزشمند خوشحال هستند و ما، به خود مي‌باليم.

اين بازيكن در مورد ديدار آخر با صربستان اظهار داشت: حالا با اميدواري به مصاف با اين حريف مي‌رويم.بايد مثل بازي با غنا به توانايي خود اتكا كنيم. باور دارم مي‌توانيم مقابل حريف اروپايي برنده شويم. چون بازي اين تيم را كاملا مي‌شناسيم.

تيم سرزمين كانگورها كه اينك در گروه چهارم بعد از دو بازي صاحب يك امتياز است،‌ در صورت غلبه در بازي آخر و نيز برد آلمان مقابل غنا مي‌تواند در شرايط ميانگين گل زده بهترنسبت به حريف آفريقايي صعود كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل