بازدید 5589
۱

مراسم ویژه پاپ برای میانمار

رهبر کاتولیک‌های جهان امروز (یکشنبه) در مراسم عشای ویژه برای مردم میانمار پس از کودتا، برای صلح و اتحاد دعا خواند و از خدا خواست تا "ما را از قدرت شر خلاص کند."
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 16 May 2021

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این مراسم صدها تن که اکثرا دانشجو و خواهران روحانی از میانمار بودند، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را در کلیسای سن پیتر همراهی کردند و درخواستی برای پایان یافتن خشونت‌ها در میانمار مطرح شد.

پاپ فرانسیس که در ۲۰۱۷ سفری به میانمار داشت، از جامعه کوچک مسیحیان این کشور خواست تا ایمان خود را حفظ کنند، برای صلح تلاش کنند و اجازه ندهند که درگیری‌های کوچک به اختلافات بزرگ تبدیل شود.

او گفت: امیدتان را از دست ندهید. حتی امروز، عیسی (ع) برای همه ما در برابر پدر شفاعت می‌کند و دعا می‌کند که ما را از شر شیطان دور و ما را از قدرت شر خلاص کند.

ارتش میانمار در فوریه دولت منتخب آنگ سان سوچی را سرنگون کرد. جزئیاتی از تلفات که چندین گروه دیده‌بان مختلف جمع‌آوری کرده‌اند، نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی دولتی حین سرکوب اعتراضات برای تصرف قدرت جان بیش از ۷۵۰ معترض و رهگذر را گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ایکاش عالیجناب پاپ،مردم مظلوم و مقاوم و شجاع فلسطین که اتفاقا هموطن پیامبر عظیم الشانشون حضرت عیسی هستند رو هم میدیدند،و برای نجاتشون از شرّ ظلم دعا میکردند.
گویا کسی مردم فلسطین رو نمیبینه،چون مسلمان هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار