بازدید 2327
صدور راي كميته انضباطي در مورد شكايت دايي؛

علی دايي مي‌تواند 450 ميليون تومان از فدراسيون فوتبال دستمزد بگيرد

در متن حكم مبلغي درج نشده است و در سال دوم نيز مبلغ قرارداد توافقي است اما با توجه به اينكه ميزان قرارداد دايي در سال اول 600 ميليون تومان بوده است در اين گونه موارد كميته انضباطي دستمزد سال اول را درنظر مي‌گيرد كه با توجه به 9 ماه بيكاري ايشان علي دايي مي‌تواند حدود 450 ميليون تومان بابت سرمربيگري تيم ملي از فدراسيون دريافت كند.يعني بابت هر ماه 50 ميليون تومان دستمزد مي‌گيرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۶ 19 June 2010
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: علي دايي مي‌تواند بابت 9 ماه از فدراسيون دستمزد دريافت كند.

حسين عبداللهي در گفت‌وگو با فارس در مورد شكايت علي دايي از فدارسيون بابت دريافت دستمزد سرمربيگري‌اش در تيم ملي، اظهار داشت: رأي كميته انضباطي صادر شد و طبق آن علي دايي از زمان بركناري از سرمربيگري تيم ملي تا زمان حضورش در پرسپوليس مي‌تواند از فدراسيون بابت قراردادش دستمزد دريافت كند. كه اين زمان حدود 9 ماه است.

وي ادامه داد: در متن حكم مبلغي درج نشده است و در سال دوم نيز مبلغ قرارداد توافقي است اما با توجه به اينكه ميزان قرارداد دايي در سال اول 600 ميليون تومان بوده است در اين گونه موارد كميته انضباطي دستمزد سال اول را درنظر مي‌گيرد كه با توجه به 9 ماه بيكاري ايشان علي دايي مي‌تواند حدود 450 ميليون تومان بابت سرمربيگري تيم ملي از فدراسيون دريافت كند.يعني بابت هر ماه 50 ميليون تومان دستمزد مي‌گيرد.

عضو كميته انضباطي تاكيد كرد:‌اين راي قابل اعتراض است و طرفين حداكثر يك هفته پس از رؤيت حكم به آن اعتراض كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار