بازدید 4942

تساوی در نیمه اول دربی با چاشنی اعتراض و برتری نسبی استقلال

کد خبر: ۱۰۵۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 14 May 2021

دربی ۹۵ در نیمه نخست با اعتراض های پیاپی بازیکنان و نیمکت دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی،  آبی پوشان در این نیمه برتری نسبی در تصاحب توپ و تسلط بر میدان داشتند اما پرسپولیس در فرصت های اندک کمی خطرناک تر ظاهر شد. 

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، نود و پنجمین دربی پایتخت در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه بازی بیش از اینکه بار فنی داشته باشد، تحت تاثیر برخوردهای بازیکنان و اعتراض‌های فراوان آنها به داوران بود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک نعمتی، وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه 2: مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس و در درگیری با وحید امیری سرنگون شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 4: ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای محکم و غافلگیر کننده را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که حامد لک توپ را برگشت داد. روی توپ برگشتی مهدی قایدی توپ را به بیرون زد، هرچند داور مسابقه نیز آفساید اعلام کرده بود.

دقیقه 25: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 30: ارسلان مطهری بار دیگر به سمت دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که حامد لک موفق شد در دو مرحله توپ را مهار کند.

دقیقه 30: شهریار مغانلو به دلیل اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار