بازدید 8373

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

کد خبر: ۱۰۵۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 12 May 2021

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

با پیشرفت و رشد بازی ­ها و نرم ­افزار های تخصصی ، نیاز به سخت ­افزار های قدرتمند، بیش از پیش احساس می­شود و در تمام دنیا ، کمپانی­ های مطرح تلاش می‌کنند همگام با این تغییرات به پیش بروند و با نگاهی به آینده و تحولات این حوزه ، محصولات خود را تولید نمایند.

یکی از سخت ­افزارهایی که باعث انعکاس کیفیت بازی ­ها و نرم­ افزار های مختلف می­ شود مانیتور است در واقع یک مانیتور دروازه ورود به کالبد کامپیوتر است و ما از این طریق، با یکی از مهمترین حواسمان (بینایی) اطلاعات تصویری را دریافت می­ کنیم.

جی ­پلاس مدتی­ست با نگاهی به نیاز داخلی ، پیشرفت­ های جهانی و به روز شدن بازی­ ها و نرم­ افزار های مهم از لحاظ گرافیکی، در زمینه تولید مانیتور های گیمینگ بصورت جدی فعالیت دارد. با در نظرگرفتن بازخورد مشتریان و استقبال مخاطبان از این محصولات ، می توان به این نتیجه رسید که جی­ پلاس توانسته است نیاز تخصصی مشتریانش را برطرف نماید و به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت ، در نردبان انتخاب آنها در جایگاه بالایی قرار بگیرد.

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

مانیتور گیمینگ جی‌پلاس با صفحه نمایش منحنی 32 اینچ و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع ‏1 میلی‌ثانیه‌ای؛ با از بین بردن تاری ناشی از موشن، اوج لذت بازی را برای شما فراهم می‌کند. این نمایشگر ، هم از لحاظ تکنولوژی و تنوع رنگی بالا و هم از لحاظ طراحی و زیبایی، حرفهای زیادی برای گفتن دارد و تجربه بازی روان و بی‌نقصی با سرعت بالای تازه‌سازی صفحه که تا 165 هرتز می‌رسد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاهی به مشخصات این محصول، نوید ورود یک نمایشگر حرف ه­ای را به بازار می‌دهد که می‌تواند به انتخاب اول بسیاری از متخصصان و گیمرها تبدیل شود.

  • صفحه نمایش منحنی 32 اینچ
  • رزولوشن 1440*2560 با قدرت نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • نرخ تازه ­سازی 165Hz
  • مدت زمان پاسخگویی 1 میلی ­ثانیه
  • دارای امکان سری کردن مانیتورها
  • دارای ویژگی همگام ­سازی

با صفحه نمایش بزرگ مانیتور گیمینگ 32 اینچ جی ­پلاس دنیای گسترده­ای پیش روی شما قرار می گیرد که هر لحظه شما را شگفت ­زده می­ کند و احساسی سراسر هیجان را برای شما ارمغان می­ آورد. این محصولات هم ­اکنون در فروشگاه های معتبر در سراسر ایران و همچنین فروشگاه ­های آنلاین در دسترس قرار دارد و شما می توانید به راحتی به تجربه خوشایند این مانیتورها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این با توجه به اینکه گلدیران، پشتوانه گارانتی جی­ پلاس است با خیالی آسوده و مطمئن، انتخاب شما رقم خواهد خورد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل