بازدید 48078

دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش آموزان پایه دوازدهم دارای دروس نهایی، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ از طریق سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 12 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهندس محمود حبیبی در این باره اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده و به منظور کاهش ترددها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می توانند از روز پنجشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح به درگاه اینترنتی پادا ( https://pada.medu.ir ) مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزان می توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه مشاهده کنند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان در امتحانات پیش رو گفت: در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، سریعاً از طریق شبکه شاد و یا سایر مکانیزم های ارتباطی با مدیریت مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
اخه چجوری تو روز تعطیل (عید فطر) کارت ورود به جلسه دریافت کنیم؟ عقل کجاست
چرا کاهش تردد مگر نه اینکه کرونا در ایرانن کاهش یافته می توان امتحان حضوری داد پس کارت رو هم می توان حضوری تحویل گرفت که کلا جوان ها رو از بین ببرید
اگ امکان هست حضوری نباشه من تازه خوب شدم☹
خسته نباشید
نخیر مثل اینکه شما ها پاک قصد جون نوجوانان و جوانان مملکت رو دارین
واقعا جای تاسف داره که مسئولین به فکر سلامت و جان دانش آموزان نیستند
دوازدهم انسانی
تو این وضعیت کرونا نمی شد دایی مدرسه خیلی پیشنهاد خوبی بود برای دریافت کارت
سلام
برای دریافت کارت ورود به جلسه نام کاربری و رمز عبور چه چیزهایی هستند؟
میشه راهنمایی کنید.
مدرسه ۱۲ انسانی
رمز ورود و نام کاربری رو از کجا باید تهیه کنیم؟
خوبه
کارت ورود به جلسه
کارت می خوام
کارت ورود ب جلسه نهایی
آزمون دادن دانش آموزان در این شرایط باعث به خطر افتادن جان خانواده ها میشود، امتحانات نهایی را یه تعویق بیندازید. لطفا پی گیری کنید
سلام تو این مملکت زیاد صحبت میکنند و برنامه ریزی غیر عملی انجام میدهند اینم یکیش، نگفتند رمز عبور دانش اموزان چگونه دریافت شود. و گفتند حضوری مراجعه کنید. پس ابن حرفها چیست؟
زحمت کشیدین همه امتحاناروحضوری کردین حالاکارتاشوغیرحضوری میدین!!بابادمتون گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان