بازدید 53010
دو هزار و چهارصد و شصت و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای جنجالی نماینده مجلس در مورد رئیس‌‌جمهور / آقای مشاور منکر اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور شد / نظر لاریجانی درباره رای دادن به احمدی‌نژاد در سال ۸۸

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: خاتمی: می‌توانیم بر سر کاندیدایی که حداقل اصلاح طلبی را داشته باشد، توافق کنیم / سیگنال جدید شورای نگهبان: نامزد‌های نهایی حدود ۷ تا ۱۰ تن هستند و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ 11 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دهقان: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست

روز سه شنبه، حسین دهقان پس از ثبت نام در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تردید نگه داریم؛ از همین روی، در نخستین روز برای ثبت نام اقدام کردم. وی ادامه داد:  عرصه انتخابات کشور، جای سلبریتی‌های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام، حقوق همه ملت ایران است. دهقان گفت: مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند باید با مردم رو راست بود، چون مشکلات کشور به دلیل عدم شفافیت است آنهم شفافیت دائمی نه شفافیت انتخاباتی.

نماینده مجلس خطاب به کاندیدا‌های شورا‌های شهر: لایک کنید، قطعا رد صلاحیت می‌شوید

"شکراله حسن بیگی" رئیس ستاد انتخابات استان تهران سیزدهم، ماه جاری با بیان اینکه هیات اجرایی ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات دور ششم شوراهای اسلامی شهر این استان را تایید صلاحیت کرد، گفت: در مجموع آمار بررسی هیات عالی نظارت و هیات اجرایی این آمار به ۸۰ درصد کاهش یافت. در همین ارتباط "حسن نوروزی"  با بیان اینکه صلاحیت افرادی که در هیات های اجرایی و نظارت، تایید شده و اعتراض خود را اعلام کرده بودند، دوباره بررسی شده است، افزود: در بررسی مجدد هیات نظارت استان تهران، صلاحیت ۷۷ درصد تایید و ۲۳ درصد رد صلاحیت شدند. وی گفت: در بررسی های صورت گرفته در هیات نظارت کسانی که پرونده محکومیت قضایی از قبیل ضرب و شتم با چاقو، یا شرب خمر، حمل مواد مخدر یا مشروبات الکلی و رعایت نکردن شئونات اسلامی دارند، رد صلاحیت شدند.  نوروزی اضافه کرد: خانواده نامزدهای شورا در روند بررسی تایید یا رد صلاحیت افراد تاثیر ندارد و ملاک بررسی شخص نامزد است و صفحات فضای مجازی این افراد مورد بررسی قرار می گیرد. وی ادامه داد: در صورتی که عضویت و لایک این افراد در سایت‌ها و کانال‌های غیراخلاقی یا ضد انقلاب محرز شود به طور قطع صلاحیت این نامزد تأیید نمی شود؛ چراکه در شان اسلام نیست که بودجه و قانون گذاری یک شهر به دست اشخاص ضد انقلاب و نالایق سپرده شود.

اظهارات عجیب ذوالنور: آنقدر با ظریف محکم برخورد کردیم که نگران بودیم سکته کند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در جلسه این کمیسیون با وزیر امور خارجه برای توضیح درباره فایل صوتی منتشره علاوه بر اعضای کمیسیون نمایندگان دیگر هم شرکت کردند و حرف های خود را زدند. احترام طرفین نیز حفظ شد و جواب هم شنیدند. البته نمایندگان از هیچ کدام از توضیحات وزیر قانع نشدند. موضع نمایندگان به قدری محکم بود که برخی می گفتند نگران سکته وزیر هستیم.

امیرآبادی: با اطلاع می گویم رهبری هیچ منعی برای حضور رییسی در انتخابات ایجاد نکرده اند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفته که «من با اطلاع می گویم، که رهبر معظم انقلاب هیچ منعی برای حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در انتخابات ایجاد نکرده اند بنابراین باید از او بخواهیم شرکت کند.» احمد امیرآبادی فراهانی در ویدئویی که از سخنرانی وی در جمع اعضای جمعیت ایثارگری قم، منتشر شده، اظهار داشت: ما یک تکلیف شرعی و انقلابی داریم تا از کسی که اصلح و صالح است، بخواهیم که بیاید. وی افزود: من از جمیع جهات بررسی کردم، و صحبت‌ها و برنامه‌های کاندیداهای مختلف را دیدم، همه کسانی که در جبهه انقلاب بودند برای ما عزیز و محترم هستند، اما نمی توانند اجماع ایجاد کنند فقط حضور شخص آقای رئیسی این اجماع را ایجاد می‌کند. وی گفت: من با اطلاع عرض می کنم رهبری هیچ گونه منعی برای حاج آقا ایجاد نکردند، به برخی اخبار و شایعه‌ها، توجهی نکنید. وی افزود: البته این که گفته شده آقای رئیسی با آقا (رهبر معظم انقلاب) افطاری داشتند، هم دروغ بوده، اصلا یک چنین افطاری نبوده است.

«ساترا» مسئول نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در فضای‌مجازی شد!

نظارت "ساترا" بر چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی یکی از مصوبات ششمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بود. این نشست با حضور عبدالعلی علی عسکری، رئیس رسانه ملی، صادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای نظارت بر صداوسیما و نماینده دادستان کل کشور برگزار شد. در این جلسه، پیش‌نویس مقررات تدوین‌شده درباره اهداف و دستورالعمل‌ فعالیت‌های انتخاباتی، مقابله با اخبار جعلی و محتوای آسیب‌رسان، قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، الزامات رسانه‌های کاربر محور و الزامات محتوایی فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد. علی عسکری، رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت «ساترا» برای نظارت بر عرصه انتخابات در فضای مجازی گفت: هدف ما برگزاری انتخابات سالم است و نظارت باید به‌گونه‌ای باشد که راه را بر هرگونه تخلف ببندد.

متکی: رئیسی در انتخابات ثبت‌نام می‌کند

منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان «خبر قطعی» داده که «ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود.▪️او گفته که «این موضوع به همه ستادهای شورای وحدت در سراسر وحدت ابلاغ شده تا با آماده باش همه نیروها و با تمام ظرفیت در عرصه حضور داشته باشند».

داوری: خبر دروغ دیدار خاتمی با جرج سورس را من ساختم!

مشاور رسانه‌ای پیشین رییس جمهور سابق کشورمان از جعلی بودن خبر دیدار سید محمد خاتمی با جرج سورس پرده برداشت.به گزارش روزگار، عبدالرضا داوری، مدیر مجتمع رسانه‌ای هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) به مناسبت بازنشر یکی از سرمقاله‌های قدیمی خود در روزنامه کیهان، پرده از نام مستعار خود برداشته و گفت که یادداشت‌هایی که در آن‌ها «کد امنیتی» داده شده است با نام مستعار منتشر می‌شوند.

وی همچنین تاکید کرد خبر جعلی دیدار سید محمد خاتمی و جرج سورس را خودش شخصا ساخته است.داوری ادامه داد: یادم رفته بود که مدتی سرمقاله نویس کیهان بودم کنار دست آقای حسین شریعتمداری. در آن دوره غالبا یادداشت هایم را به خصوص در سرمقاله کیهان با نام اصلیم یعنی عبدالرضا داوری منتشر می کردند، اما گاهی که یادداشتم حاوی کدهای امنیتی بود آقای شریعتمداری یک اسم مستعار برایم انتخاب کرده بود: «دکتر علیرضا حیدری». مانند سایر دوستان یادداشت نویس که هر یک نام مستعاری داشتند که داستان مفصلی دارد و اگر عمری بود در آینده بازگویش می کنم.

کنایه نوبخت به ادعای تحویل زمین سوخته به دولت بعد

رییس سازمان برنامه و بودجه در تازه‌ترین توییت خود، به ادعای منتقدین دولت درباره تحویل زمین سوخته به دولت بعد واکنش نشان داد.محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، در تازه‌ترین توییت خود، به ادعای منتقدین دولت درباره تحویل زمین سوخته به دولت بعد نوشت: اگر انجام ١٢٠٠هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، برای اتمام ۵٢٨ طرح بزرگ با اشتغالزایی ٧٠٩هزار فرصت شغلی فقط در سال ١٣٩٩؛ تحویل زمین سوخته به دولت آتی است!؟ چه زمین‌های سوخته با ارزشی!

عباس عبدی به کدخدایی: با کدام اختیار برای دولت دستور لازم الاجرا صادر می‌‌کنید؟

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توییتی به اظهارات کدخدایی درباره مصوبه شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در مورد مصوبه شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: فارغ از قانونی بودن یا نبودن این مصوبه که قطعا غیر قانونی است، مشکل جدید این است که آقای کدخدایی از کجا اختیار دارند که برای دولت دستور لازم‌الاجرا بودن آن را صادر می‌کند؟ این هم تخطی دیگری از حدود اختیارات.

افشاگری مهمانپرست علیه احمدی‌نژاد

رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه از استخدام ۴۰۰ هزار نفر در پایان دوره دولت محمود احمدی نژاد سخن گفت.‌رامین مهمانپرست از کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ درباره بحث کوچک کردن دولت ها به ویژه در دولت محمود احمدی نژاد به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: در همان دولت آقای احمدی نژاد در چند ماهی که نزدیک به پایان کار دولت بود برای ۴۰۰ هزار نفر اشتغال جدید ایجاد و هر کسی کارمند قراردادی بود را استخدام کردند، نمی دانم دلیل این کار انتخابات بود یا خیر ولی خلاف سیاست قبلی بود.او افزود: شاید تصورشان این بود که فعلا دوره ما رد شود، ایرادی ندارد دولت بزرگ‌مان، بزرگ تر شود و یک نوع ایجاد محبوبیت هم بود. در دولت آقای روحانی همین الان بودجه را که نگاه می‌کنید مشکل جدی دارند یعنی نمی توانند بودجه را تامین کنند پس به سراغ چاپ اسکناس می روند.

ادعای عضو جبهه اصلاحات درباره کاندیداتوری جهانگیری

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت:«اسحاق جهانگیری» در مقطعی از حضور در عرصه انتخابات منصرف شده بود اما با توجه به شرایط فعلی،احتمال حضور او بار قوت گرفته است.احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به توضیح جزئیاتی از حضور اسحاق جهانگیری در جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران پرداخت و گفت: قرار بود یکشنبه جهانگیری به جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات بیاید و برنامه های خود را ارائه دهد که این حضور با جلسه هیات دولت مصادف شد.وی افزود: جهانگیری کلیات برنامه های خود را در جلسه ارائه کرد و ارائه جزئیات آن به آینده موکول شد.

کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری منتفی شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، بنده بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم.محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز یکی فراکسیو‌ن‌های تخصصی مجلس و در پاسخ به سؤالی یکی از نمایندگان درباره کاندیداتوری خود در انتخابات پیش رو گفته است: با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، بنده بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم.قالیباف همچنین گفته است که آقای رئیسی، آخر هفته جاری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌‌جمهوری اقدام خواهد کرد.صبح امروز نیز خبرگزاری تسنیم از قطعی شدن کاندیداتوری آقای رئیسی خبر داده بود.

ضرغامی: گواهی عدم سوءپیشینه‌ام را گرفتم؛ هورا!

عزت الله ضرغامی با انتشار توییتی به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.عزت الله ضرغامی در توییتی نوشت: «‌امروز گواهی عدم سو پیشینه‌ام را گرفتم. هورا!
همکارم میگه باید "راستی آزمایی" بشه!
میگم، بابا! تو این دعوای شورای نگهبان و وزارت کشور، تحویل همین برگه،یعنی اعلام مواضع!
"راستی آزمایی" کیلویی چند؟!»

نظر لاریجانی درباره رای دادن به احمدی‌نژاد در سال ۸۸

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: بنده همین حالا هم دکتر لاریجانی را اصولگرا می دانم و قطعا ایشان را اصلاح طلب نمی دانم. من یک جمله ای را از سال ۸۸ به شما می گویم؛ هرچند ممکن است دکتر لاریجانی بعدا به من بگویند من این جمله را خصوصی به شما گفته بودم، چرا این جمله را گفتی؟ اما من می گویم و اشکالی هم ندارد.کوهکن توضیح داد: من پیش از انتخابات دوره دوم آقای احمدی نژاد بارها مصاحبه کردم و گفتم آقای احمدی نژاد یک کاری کرده که یک رایی را از کف جامعه لوله می کند و بالا می آورد، ایشان یکی دو مرتبه به من گفت از غیب می گویی؟ من به ایشان گفتم که نمی گویم در انتخابات به آقای احمدی نژاد رای می دهم، من نگفتم که برای ایشان تبلیغ می کنم، من دارم کف جامعه را می بینم، شهرستانها و روستاها را می بینم، بعضی ها بالا می نشینند و از عوامل مرجع و دانشگاهیان و سیاسیون و روزنامه ها و ... می خواهند که اینها برایشان کار کنند و احمدی نژاد از آن طرف شروع کرده و کف جامعه نشسته است.

وی خاطر نشان کرد: حدودا یک هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری دور دوم در سال ۸۸، من به آقای لاریجانی گفتم علی رغم میل باطنیم درمقام مقایسه در مقابل آقای موسوی و آقای کروبی از آقای احمدی نژاد حمایت و برای ایشان تبلیغ می کنم و این عین جمله ایشان بود که گفتند علی رغم اینکه خیلی حرف داریم اما اگر فلان آقا انتخاب شود مملکت مشکل پیدا می کند پس هرچه می توانید تلاش کنید. حالا اگر یکی بیاید و بگوید آقای لاریجانی به آقای موسوی رای داده است، من نمی توانم این را قبول کنم. آقای لاریجانی به آقای احمدی نژاد انتقاد داشت؛ اما در جریان ۸۸ این جمله ای بود که ایشان به من گفتند.این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد:آقای لاریجانی معتقد بود که اگر آقای میرحسین موسوی انتخاب می شد در مملکت مشکلات زیادی به وجود می آمد و بعد هم که نقطه نظرات ایشان مشخص شد.فلذا من معتقدم ما باید آن اعتدال در برخورد و نقد را داشته باشیم. ما حتی با دشمن خودمان هم نباید انصاف را کنار بگذاریم و بی انصافی کنیم. باید انصاف به خرج دهیم.

زمان کاندیداتوری تاج زاده مشخص شد

مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت: روز جمعه برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم.مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب در توئیتی نوشت: به یاری خداوند و پشتیبانی مردم ساعت ۱۱ صبح روز جمعه برای ثبت نام در وزارت کشور حاضر خواهم شد. نیازمند دعای خیر همگان در انجام وظایف شهروندی و پیمودن این راه دشوار و ناهموار هستم.

جمعه‌ای: تقابلی بین وزارت کشور و شورای نگهبان وجود ندارد

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه تقابلی بین وزارت کشور و شورای نگهبان نیست گفت: وظیفه ثبت‌نام با وزارت کشور است و شورای نگهبان در فرآیند ثبت‌نام حضور ندارد و بلکه نقش نظارتی دارد.روح‌الله جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در اتاق "سیاست در ایران" در کلاب هاوس با بیان اینکه تقابلی بین وزارت کشور و شورای نگهبان نیست، اظهار داشت: وزارت کشور وظیفه خودش را انجام می‌دهد و هیچ دوگانه‌ای وجود ندارد. وظیفه ثبت‌نام با وزارت کشور است. شورای نگهبان در فرآیند ثبت‌نام حضور ندارد و بلکه نقش نظارتی دارد.وی همچنین در خصوص دلیل عدم حضور وزیر کشور در محل ثبت‌نام انتخابات گفت: وزیر کشور در دفتر خود است و شاید به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات حضور پیدا نکرده است.جمعه‌ای بیان کرد: وزارت کشور مجری قانون است و ثبت‌نام طبق قانون انجام می‌گیرد.مشاور وزیر کشور خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز شورای نگهبان را هم می‌گیریم و به آن شورا ارائه می‌دهیم.گفتنی است چند روز پیش شورای نگهبان طی مصوبه‌ای شرایطی را برای ثبت‌نام داوطلبان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که روز گذشته مورد مخالفت رئیس جمهور قرار گرفت و وی به وزیر کشور دستور داد طبق قانون موجود ثبت‌نام‌ها انجام بگیرد.

فارس: رئیسی درباره حضور در انتخابات با کسی گفت‌وگو نکرده است

یک منبع آگاه در دفتر آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که اخبار درباره زمان، نحوه ورود و گمانه‌زنی درباره مسئول ستاد آیت الله رئیسی در انتخابات شایعه است.وی با انتقاد از انتشار شایعات انتخاباتی پیرامون رئیس قوه قضائیه، اظهار داشت: اخبار درباره زمان، نحوه ورود و گمانه‌زنی پیرامون مسئول ستاد آیت الله رئیسی در انتخابات صحت نداشته و شایعه است.این منبع آگاه از رسانه‌ها خواست اخبار مربوط به آیت الله رئیسی را از رسانه‌های رسمی ایشان و قوه قضائیه دنبال کنند.

پاسخ صداوسیما به انتقاد از پرداختن به یک نامزد احتمالی

در پی انتقادهایی مبنی بر پرداختن بی رویه به سران یکی از قوا که از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با تاکید بر عدالت رسانه ای در آستانه انتخابات، توضیحاتی را در این زمینه مطرح کرد.حجت الاسلام محمدرضا زائری از جمله منتقدانی است که در روزهای اخیر با زبانی طنز و البته صریح به انتقاد از این مساله پرداخته است.زائری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:«تلویزیون جوری دارد راه را به آقای رییسی نشان می دهد که اگر در برنامه آشپزی یا مستند طبیعت ایران هم با ایشان گفت وگو کنند نباید تعجب کرد. فقط مانده ایشان در برنامه کودک برای بچه ها قصه بگوید! ...»اما محمدحسین رنجبران ـ مدیرکل روابط عمومی صداوسیما ـ هم برای پاسخ به شبهاتی که درباره پرداختن به یک نامزد احتمالی خاص در تلویزیون عنوان شده، در مطلبی به سهم آنتن دهی سازمان صداوسیما به سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه اشاره کرده و با تاکید بر اینکه «عدالت رسانه ای در انتخابات اولویت اصلی رسانه ملی است»، نوشته است: «در یک سال اخیر از صد درصد سهم سه قوه روی آنتن رسانه ملی بیش از ۷۰ درصد سهم قوه مجریه، بیش از ۲۰ درصد سهم قوه مقننه و کمتر از ۱۰ درصد سهم قوه قضاییه بوده است و در آستانه ی انتخابات هم سیاستگذاری رسانه ملی این بوده که فارغ از حضور هر کدام از سران قوا در این عرصه اخبار آنها را پوشش می دهد. مثل رئیس جمهور مستقر که در سال ۹۶ خودش نامزد انتخابات بود و طبق روال برنامه های او پوشش داده می شد.»

دعوت رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از رئیسی برای کاندیداتوری

رییس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به درخواست‌های مکرر و متعدد از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.متن نامه غلامعلی حداد عادل خطاب به آیت‌الله رئیسی به شرح زیر است:
«حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، درخواست‌های روزافزونی از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور و نیز از احزاب سیاسی و تشکل‌های صنفی و کانون‌های اجتماعی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی واصل می‌شود که در آن‌ها از جناب‌عالی خواسته شده نامزدی خود را در انتخابات اعلام فرمایید.
به پیوست تعداد بیش از ۱۰۰ فقره از این درخواست‌ها که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریافت شده است- علاوه بر ۲۵۰ فقره درخواست تقدیم شده در نامه قبلی- به حضورتان ارسال می‌شود.
دوام سلامت و مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از خداوند کریم مسئلت می‌کنم.
نامه‌های دریافتی تا این لحظه خدمت شما تقدیم می‌گردد.»

زارع فومنی: به هر فرد ماهانه ۳ میلیون یارانه می‌دهم

حجت الاسلام زارع فومنی، که معمولا در هر دوره از انتخابات اعم از مجلس، شورا و ریاست جمهوری کاندیدای همیشگی محسوب می شود، پس از ثبت نام به خبرنگاران گفته است؛ به هر فرد ماهانه ۳ میلیون یارانه می‌دهم.محمد زارع فومنی پس از ثبت‌نام در نشست خبری خود گفت: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان خواهند بود.وی ادامه داد: به هر نفر ماهی ۳ میلیون یارانه می‌دهم.

غضنفری رئیس ستاد رستم قاسمی شد

مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دهم، رئیس ستاد رستم قاسمی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری و وزیر سابق نفت شد.رستم قاسمی قرار است فردا (چهارشنبه) با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات نام نویسی کند.

کنایه ظریف به آمریکا درباره اتفاق دیشب در خلیج فارس

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی با اشاره به اتفاق دیشب در خلیج فارس نوشت: گارد ساحلی آمریکا: شما باید دقیقا در حال "حفاظت" از ساحل چه کسی باشید؟اشاره محمدجواد ظریف به ادعای سخنگوی پنتاگون است که مدعی شد قایق‌های تندروی ایرانی اقدام به «مانورهای غیرایمن» در فاصله ۱۵۰ تا ۳۰۰ یاردی شناورهای آمریکایی کرده‌اند.جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا دوشنبه‌شب در یک نشست خبری مدعی شد که قایق‌های تندروی ایرانی در فاصله ۱۵۰ تا ۳۰۰ یاردی شناورهای نظامی آمریکایی مانورهای «غیرایمن» انجام داده‌اند.

افشاگری یک کاندیدای ریاست‌جمهوری؛ رسانه‌ها از ما میلیاردها تومان پول خواستند!

ابوالقاسم عربیون استاد دانشگاه تهران با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد.او در جمع خبرنگاران گفت: خواهش و تمنای بنده از رسانه‌های انبوهی کشور و رسانه‌هایی که متعلق به ملت هستند و براساس سرمایه‌های ملی، بیت‌المال و هزینه‌های عمومی کشور فعالیت می‌کنند این است که صدای رسای ملت باشند. رسانه باید ایده‌ها و تفکراتی که در جامعه است را به اطلاع مردمش برساند.

ادعای جنجالی نماینده مجلس در مورد رئیس‌‌جمهور

محسن دهنوی: در سفر استانی دولت به مشهد، از دفتر رئیس‌جمهور زنگ زدند و پتو و تشک برند خاصی را برای آقای رئیس‌جمهور سفارش دادند!مسئولین استان گفتند آن تشک را پیدا نکردیم از تهران خریدیم با هواپیما آوردند!تمام این ادعاها مستند است و حاضرم در هر محکمه‌ای از این حرف‌ها دفاع کنم.

مصوبه شورای نگهبان اصلا مصداقی نیست و تعیین ملاک‌ها و شرایط است

سخنگوی شورای نگهبان: ما مسئول اقدامات آقای رئیس جمهور و بخش‌های مختلف نیستم و آقایان هم طبق تشخیص خودشان اقداماتی را انجام می‌دهند. اینجا یک خلط مبحثی ایجاد شده و می‌گویند که قانون‌گذاری شده است که این طور نیست.خیلی خنده دار است که شورای نگهبان تصمیم‌گیری خود را منوط به آمدن یا نیامدن یک یا دو فرد کند، اگر سن ملاک است، این مصوبه برای یک انتخابات تصویب نشده است و اگر فردی که در این دور سنش اجازه حضور در انتخابات را نمی‌دهد، دور بعدی می‌تواند در انتخابات ثبت‌نام کند، پس شورای نگهبان برای نیامدن افراد این مصوبه را تصویب نکرده است.اگر شورای نگهبان خدایی ناکرده قصدی داشت که مانع این افراد شود، طوری مصوبه را می‌نوشت که هیچ کدام از این افراد نتوانند ثبت نام کنند، نه اینکه مثلا برای یک نفر ممانعت ایجاد کند. این مصوبه اصلا مصداقی نیست و تعیین ملاک‌ها و شرایط است./ باشگاه‌خبرنگاران

واقعیت از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

آذری جهرمی نوشت: توسعه مساله اصلی امروز ماست؛ همان مساله‌ای که زیرکانه در پس فقر، نابرخورداری، بیکاری و … پنهان شده است و آن‌ها را در برابر چشمان ما می‌رقصاند. مشکل شهروندِ کم‌برخوردار اگرچه «زنده ماندن» است، نه با تامین حداقل‌ها مشکل او حل می‌شود و نه حتی بدون توسعه‌یافتگی، راه‌حل‌های معیشتی امکان‌پذیر است. هزار نهاد صدقه‌ای، حمایتی، قرارگاهی و جهادی دیگر هم تشکیل شود و یا با علاج‌های دستوری و مقطعی، چسب زخم‌هایی نامرغوب روی این زخم بیاندازیم؛ مشکل اصلی تنها عمیق‌تر می‌شود! انسانی که از درد فقر به خود می‌پیچد؛ خود ماییم! خود مایی که فقط بر اساس شانس در خانواده‌ای کمتر برخوردارتر، در مکانی کمتر برخوردارتر، با دسترسی‌هایی کمتر به منابع متعدد آموزشی، بهداشتی، اخلاقی و اقتصادی به دنیا آمد یا بزرگ شد. به آینه ماشین نگاه کنید؛ راست می‌گوید «واقعیت از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است»!

سیگنال جدید شورای نگهبان: نامزدهای نهایی حدود ۷ تا ۱۰ نفر هستند

طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان: بر اساس تجربیات، نامزدهای نهایی ریاست جمهوری حدود ۷ تا ۱۰ نفر هستند. منعی برای شرکت خانم ها در انتخابات وجود ندارد و آنها امکان ثبت نام دارند. بعد از ثبت نام احراز شروطی که در قانون اساسی آمده مورد نیاز است که برای مردان هم مصداق دارد.عده ای از افراد به صورت تفننی ثبت نام می کنند. در دوره گذشته از بین هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب حدود هزار و ۲۰۰ تحصیلات پایین داشتند و این وضعیت شایسته کشور ما نیست و حتی برخی از این افراد حکم کیفری داشته اند و مصوبه شورا از ثبت نام این افراد جلوگیری می کند./فارس

انگیزه وزیر احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰

در ساعت ابتدایی از اولین روز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، وزیر احمدی نژاد با حضور در وزارت کشور اعلام کاندیداتوری کرد.محمد حسن نامی در پاسخ به این سوال که انگیزه شما برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چیست به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: همانطور که می دانید بنده متعلق به جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و احساس می کنم علاوه بر این مسئله، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.او افزود در این سن زیاد خدمت مان که نزدیک به چهل سال می شود همیشه دوستدار مردم و خدمتگزار مردم بودیم.

خاتمی: می توانیم بر سر کاندیدایی که حداقل اصلاح طلبی را داشته باشد توافق کنیم

دبیرکل سابق حزب مشارکت:اصلاح‌طلبان در این دوره نهاد خیلی خوبی تشکیل داده‌اند که در آن توافق نظر وجود دارد، شخصیت‌های اثرگذاری هستند، ارتباطات خیلی خوبی با نحله‌های مختلف اصلاح‌طلبی دارد و در روند دموکراتیک کارش را انجام می‌دهد و از تلاش باز نمی‌ایستد. اگر بتوانند کاندیدایی پیدا کنند که کاندیدای خودشان باشد، فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد در انتخابات شرکت می‌کنند.اصلاح‌طلبان تمام تلاششان را می‌کنند که کاندیدایشان حداقل‌های معیارهای اصلاح‌طلبی را داشته باشد، حاضر باشد کار تیمی و جمعی بکند، حاضر باشد بعد از اینکه انتخاب شد به پشتوانه‌های مردمی و جریان سیاسی خودش پشت نکند، معتقدم به هر قیمتی نباید به انتخابات بیاییم، یعنی کاندیدای ما را شورای نگهبان تعیین نکند، خودمان کاندیدایمان را انتخاب کنیم هرچند او حداکثرهای اصلاحات را نداشته باشد./شرق

ذوالنور درباره ظریف، خلاف واقع حرف می زند

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی، با اشاره به اینکه آقای ظریف پیش از این هم در کمیسیون تأکید کرده بود که نامزد انتخابات نمی‌شود، اظهار کرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی (قسم خوردن در کمیسیون) نبوده و کاملاً آن را تکذیب می‌کنم. آنچه رضایی به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی تکذیب کرد، ادعای مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی بود. ذوالنوری یکشنبه گذشته پس از جلسه کمیسیون امنیت ملی، با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرد «جناب آقای ظریف در جلسه امروز قسم خوردند و تأکید کردند که من نامزد انتخابات نمی‌شوم.»/ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۴
بعضی زیاد لازم نیست محکم برخورد کنند چون انسان با دیدنشون سکته می کنه جناب متخصص تاسیس دو شهرستان جدید!
پاسخ ها
امیر علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
متاسفانه تمام مدیران موفق در ۱۲ سال اخیر خانه نشین شده اند و با این خرابکاری ها و فسادها و جهالت های ۱۴ سال اخیر ،هیچ انگیزه ای برای مدیریت و خدمت ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ذوالنور نامی با مسمی اما چهره ای متنفر از نور
انتخابات تک قطبی می خواستید که در حال انجام استمشابه مجلس ده درصدی
به مردم هم نیازی ندارید چون شما افراطی هستید و افراطیون همیشه از مردم جدا بوده اند.
حیف از ظریف که رقیب شمائی باشد که پنج تا ده درصد رای مردم را دارید و بدون پشتوانه صندلی های مجلس را اشعال کرده اید و از هیچ توان و مدیریتی هم برخوردار نیستید.
حیف از این همه هزینه ،وقتی که اقرار می کنی ان قدر آزارش دادیم که می خواست سکته کند .مرا به یاد شهربانی انداختی که ان قدر کتکم زدند که در جوانی تنفسم مانند پیرمردهای سیگاری بود.خدا خودش به تو رحم کند که چنین افکار خطرناکی در سر داری.قطعا اقای رئیسی رئیس جمهور ایران خواهد شد اما بعید می دانم برای تو و امثال تو ابی گرم شود.
نمایندگان حداقلی بیخود کردن با وزیر امور خارجه که محبوب مردمه تند حرف زدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
وزیر خارجه اشتباه کرده منافع ملی رو فدای منافع حزبی میکنه
مگه این رئیس جمهوری چی داره که بعضی با این که اکنون در قدرت هستند بازهم در تلاشند تا رییس جمهور بشن.به نظر من هر سه قوه را بدن به یک نفر تا خیال خودشون مردم راحت بشه . الله اکبر از این قدرت طلبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
آقا این فوج را که می بینی همگی شیفتگان خدمتند. مبادا فکر دیگر کنی.
همین حرف شامل خود ظریف هم میشود در یمن و سوریه مشغول دفاع از سرزمین چه کسی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ایشون مشغول دفاع از حرم هستند . حرف حساب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کدوم حرم؟ ادلب و حلب و.... چه ربطی به حرم دارند.تازه مگر خودشان معتقدان به حرم ندارند که ما برویم دفاع کنیم؟
داوری: خبر دروغ دیدار خاتمی با جرج سورس را من ساختم!بااین سحن مشاور رسانه ای احمدی نژاد ایا اصولگرایان حرفی برای توهین وتهمت وافترا به خاتمی را دارند؟ ایا ان دسته از افرادی که هرمطلبی را دررسانه شریعتمداری میخوانند وبرمخالفانشان میتازند حرفی برای این ادعا دارند؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
وامصیبتا ، وا اسلاما . این بود برادری و مهربانی که اسلام مبلغ آن است ..... چقدر این دروغ بزرگ در جلسات متعدد در برنامه های زنده به خورد مردم داده شد ؟ جواب خدا را چه میدهید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
شرم بر شریعتمداری و همراهانش باد، پیروان نظریه منحط بهتان (با تفسیر غلط از فباهتوهم).
بابا اینقدر سیاه بازی در نیاورید ! آقای رئیسی از اول هم بنا داشت برای ریاست جمهوری ثبت نام کند ، تمام اقدامات این چند وقت اخیر ایشان شائبه تبلیغاتی بودن دارد ولی اگر ایشان این کار را انجام بدهدنادرست ترین کار تاریخ است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
صبر دادند که اول در کمیسیون امنیت مجلس قسم از ظریف بر عدم کاندیداتوری بگیرند و سپس سینن سپر
کرده یل نمایشی خود را به میدان بفرستند
کارمند رسمی شرکت دولتی برق منطقه ای هستم و با آزمون استخدام شده ام. متاسفانه شرکت های دولتی دارای حیاط خلوت هایی به نام شرکت های خصوصی با 49 درصد سهم دولتی هستند که اکثر قراردادها و مناقصات را با آنها میبندند. فرزندان بی سواد دختر و پسر خود را بدون آزمون در قالب تامین نیرو به صورت قانونی از طریق آن شرکت حیاط خلوت استخدام میکنند و در کنار کارمندان رسمی می نشانند و به ازای هر نیرو مبلغی حدود 12 میلیون تومان از دولت دریافت میکنندو حدود 7 میلیون آن را به کارمند شرکتی پارتی دار می دهند و مابقی به شرکت خصولتی حیاط خلوت داده میشود. در حالیکه نیازی به نیروی جدید نیست متاسفانه از بیت المال هزینه گزافی جهت استخدام این نیروهای شرکتی پارتی دار خصولتی صرف میشود و همه هم با عنوانین قانونی است و سازمان حسابرسی مستقر در شرکتها هیچ کاری نمیتوانند بکنند یا شاید متوجه نیستند. جدیدا شنیده میشود که بعد از 5 سال نیز این کارمندان شرکتی خصولتی پارتی دار جذب شرکت دولتی میشوند. متاسفانه بودجه عظیمی از کشور صرف استخدام های بیمورد اینچنینی میشود که هم برای مدیران شرکت های دولتی و شرکتهای زیرمجموعه خصولتی حیاط خلوت و هم فرزندان بی سوادشان مورد سو استفاده میشود و خلا قانونی بزرگی وجود دارد.
آیا ابروی مومن ارزش دارد
شریعتمداری کیهان چرا بارها در رسانه میلی تهمت دیدار سید محمد خاتمی با جرج سوروس رادادند
آیا این است تقوای سیاسی
یه زمانی در اجلاس عدم تعهد بنز ضد گلوله را به هند فرستادند که دولت هند در فرودگاه از ورو آن به هند جلوگیری کرد
حداکثر سن برای عضویت در شورای نگهبان چقدر است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
حداقل سن یک قرنه و حداکثر بینهایت جا دارد.
حالم از کاندیداها بهم می خورد
رای بی رای
. منتظر حضور پربرکت دکتر احمدی نژاد در انتخابات هستیم، امیدواریم صدا و سیمای میلی ناچارا و از سرخجالت ، پس از هشت سال این محبوب ملت رو که ملت تشنه دیدنش در صداوسیما هستند ، بتونن مشاهده کنن
آقای ذوالنور خشم و محکم بودنتان را برای ترامپ خرج میکردید ونه برای یک نیروی بسیار خدوم و وطنپرست
اگر انصاف دارید با این مطالب بالا از آغایان سیاسیون رای هم میخواهید؟!!1
آیا روسای جمهور در مورد بازار خودرو و صنعت خودروسازی می توانند مستقل عمل کنند یا بازهم مجری انحصار هستند؟
من سخنان دهنوی را از تلوزیون دیدم یک زمانی آقای احمدی نژاد با همین ادبیات آمد و ما خوشحال شدیم که ان شا الله با رای آوردن او کارها درست می شود و به او رای دادیم اما بعد دیدیم کشور در چه بن بستی گیر کرد و خود احمدی نژاد هم طوری شده که حتی صلاحیتش رو دیگه تایید نمی کنند و بعد روحانی آمد با ادبیات دیگری و کلید آورد و گفت کلید همه مشکلات دست من است و ما رای دادیم اما باز قفلی بر قفلها افزوده شد و چیزی حل نشد من یکی که اگه با اسلحه مرا مجبور کنند هم دیگه رای نمیدم اما حرفهای آقای دهنوی چند اعتراف بزرگ داشت ا- ایشان مدام می گفت آره این کسانی که مسول بودند کشور را به این وضع وخیم و بحرانی رساندند ی
من به هیچ ... رای نمیدم
پاسخ آقای رنجبران بیشتر به شوخی شبیه است و باید جملاتش را برعکس بخوانیم
خوب الحمدالله با تایید آمدن اقای رئیسی
سریال مستند
رئیسی شاید بیاید شاید نیاید
هر ساعت صدا و سیما به پایان میرسد وبه سریال جدیدی تحت عنوان
کاندیدای اصلاح عدالتخواه و مبارزه فساد است
آنانکه به بندگی نمی ارزیدند امروز کنیزان و غلامان دارند
ظریف به دیدن خاتمی رفت!!؟
همانطور که قبلا گفته شد ظریف بر خلاف ظاهرش و شغلش ، بیشتر یک چهره اصلاح طلب افراطی است نه یک دیپلمات غیرجناحی و کاربلد.
قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ هم میخواهد زهرش را بریزد
اما مکرو و مکرالله..
هر کسی در دور دوم‌ به احمدی نژاد رای داد دانسته یا ندانسته به ملت ایران خیانت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
دقیقا اینچنین است و بلکه بیشتر هر کس به رقیب او رای نداد هم در عمل به مملکت خیانت کرد.
یعنی با این تکذیبیه مردم بی طرفی صدا وسیما رادقبول دارند؟هربچه ای می داند که صداوسیما به طرف چه کسی غش کرده است ...
مدتها در مورد دیدار خاتمی و جرج سوروس مطلب می نوشتند و شریعتمداری کیهان در تلویزیون در موردش صحبت می کرد! حالا معلوم شده موضوع دروغ بوده!!در یک طرف سطح وقاحت و در طرف دیگر حد مظلومیت را ببینید!
قابل قبول نیست که صدا و سیما به هیچ مرجعی پاسخگو نیست. در چنین شرایطی مردم چه باید بکنن و معترضین به کجا پناه ببرند؟ شاید رای ندادن تنها انتخاب پیش رو باشد.
روحانی بین مردم محبوبیتی ندارد. اما خبر (محسن دهنوی: در سفر استانی دولت به مشهد، از دفتر رئیس‌جمهور زنگ زدند و پتو و تشک برند خاصی را برای آقای رئیس‌جمهور سفارش دادند!مسئولین استان گفتند آن تشک را پیدا نکردیم از تهران خریدیم با هواپیما آوردند) آنقدر مضحک است که دروغ بودن آن احتیاجی به بررسی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
صدا و سیما مردم را به جتی رشد دادن چنان تحمیق کرده که انتظار دارند چنین اراجیفی را هم باور کنند. از همه بدتر شرم و روسیاهی برای آن کسانی ایست که این جور کوتوله هایی را تایید صلاحیت و امثال مطهری و صادقی را رد صلاحیت کردند و مجلس اقی به ممکت تحمیل کردند. بسیار شرم آور است امید که از این حماقت ها دست بر دارند و توبه کنند
اصلأ رنجبران می‌دونه درصد یعنی چی؟؟!!!
اگر حرف محسن دهنوی حقیقت داشته باشد...جای بسی اف .....
آذری جهرمی نوشت: توسعه مساله اصلی امروز ماست؛ همان مساله‌ای که زیرکانه در پس فقر، نابرخورداری، بیکاری و … پنهان شده است و آن‌ها را در برابر چشمان ما می‌رقصاند.
باشه این بار که رای بیارم قول میدم همه مشکلات فقر و بیکاری و فساد رو حل کنم و گره نزنمش به برجام
نه که هشت سال من هیچگاره بودم و قدرت دست ما نبود اینه که نتونستم کاری کنم. توی هشت سال بعدی جبران میکنم البته اگه بذارن
جناب ذوالنوری متاسفانه ، ما استاد از بین بردن تک ستاره های خود بوده و هستیم
و ظریف با تمام نقطه ضعف هایش ، یکی از بهترین مهره های کم نظیر سیاست خارجی کشور در ۴۲ سال گذشته بوده
و قطعا با آزار دادن و منزوی کردن او و امثال او ، خسارت های بزرگتر و بیشتری را باید تحمل کنیم.
افسوس و هزار افسوس
کلا رای بی رای
ظریف خودش فاتحه خودش را خواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
منفی ها به عنوان نظر ملت بکنار، پیش وجدان خود از این سخنان خود شرم نمی کنید؟! انصاف کجا رفته است؟
کذب بودن خبر مذکور با کمترین دقت در محتوای آن برای هر فرد عادی قابل درک است. چرا که در مقطع زمانی ذکر شده اساساً واکسن کرونا مراحل آزمایشی خود را در امریکا طی می کرد و هنوز نه فقط در امارات بلکه حتی در امریکا نیز تجویز و تزریق نمی شد. حال چگونه می شود که دریافت این واکسن را که بدلیل شرایط خاص حمل و نقل، نگهداری و تزریق جز در مراکز خاص بهداشتی و درمانی امکان‌پذیر نیست، در داخل منزل تزریق نمود!!؟
این اخبار نشان میدهد بخش عمده نماینده ها و مسئولین کذب پردازی میکنند و دنبال منافع شخصی هستند .
حالا چطور تایید صلاحیت شده اند؟
ظریف حرفهایی زد که تو دل مردم بود . نام خودشو در تاریخ ایران بعنوان یک وطن پرست ثبت کرد.
این اقای جهرمی چی میگه
آقای ذوالنوری است دیگر! دوست آقای کریمی قدوسی نماینده مشهد!
در حیرتم که بعد از این همه قانون و فیلتر، چطوری صلاحیت یک عده تأیید می شود و یک عده دیگر تأیید نمی شود؟!
ملاقات خاتمی و جرج سورس، جعلی بوده!!!
تقریبا هر جایی که حسین شریعتمداری در مناظره یا مصاحبه ای شرکت کرده، این ادعا را مطرح کرده و گفته که اسناد آن در دفتر کیهان موجود است. واقعا این یک ادعای ساختگی و خبر جعلیست و در تمام این مدت حسین شریعتمداری از آن با اطلاع بوده و آنرا تکرار کرده؟
رای بی رای
ما مردم همچنان توپ فوتبال در رقابت و بکش بکش ۴۲ساله دو جناح حاکم بر کشور ، در حال تحمل ضربات هستیم !!
اقای ذوالنور شما خیلی اشتبا ه کردی با جناب دکتر ظریف وزیر محبوب ملت ایران باتندی برخورد کردی .
راي بي راي
خداوند رحمت کنه آقای رفسنجانی راو چقدر زودتر از بقیه خطر احمدی نژاد را گوشزد کرد ولی کسی گوشی برای شنیدن حقیقت نداشت.
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
زود تر از هاشمی که هر چه باشد پس از دشمنی احمدی نژاد با او بیشتر مخالفت کرد، آقایان مهندس سحابی و ابراهیم یزدی از شش ماه پیش از انتخابات سال ۱۳۸۴ هشدار دادند که مردم گول ادبیات عدالت پروری منحرف و تنگ نظرانه را نباید بخورند که بلایی سر ملت خواهد آورد که جبرانش دشوار است.

آن پیران در خشت خام می دیدند چیزی را که سایرین در آیینه هم نمی دیدند.
مشاور رسانه‌ای پیشین رییس جمهور سابق کشورمان از جعلی بودن خبر دیدار سید محمد خاتمی با جرج سورس پرده برداشت.

آقای داوری خیلی اشتباه کردی که شایعه ساختی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
شایعه نه بهتانی بود از قائلان به برداشت منحط از باهتوهم
آقای نامی بی ربط ترین وزير به وزارت متبوع شان بود و یک دهن کجی مسلم آقای احمدی نژاد و مجلس به قشر متخصص کشور در ارتباطات.
صدا و سیما : «در یک سال اخیر از صد درصد سهم سه قوه روی آنتن رسانه ملی بیش از ۷۰ درصد سهم قوه مجریه، بیش از ۲۰ درصد سهم قوه مقننه و کمتر از ۱۰ درصد سهم قوه قضاییه بوده است! از یکی پرسیدند چند تا ستاره در آسمان هست؟ پاسخ داد یک میلیون و دویست هزار و پانصد بیست و شش تا. باور نداری برو بشمار!
داوری: خبر دروغ دیدار خاتمی با جرج سورس را من ساختم! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
اینکه آقایان در کمیسیون امنیت ملی بخواهند ظریف دست روی قرآن گذاشته و قسم بخورد که کاندید ریاست جمهوری نمیشود چه معنی دارد؟.... از چه می ترسند؟.... بگذارند مردم خودشان انتخاب کنند !
قحط الرجال است!
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
قحط الرجال واقعی نه، بلکه رجال را حتی افرادی مه یک متر با خودشان فاصله دارند را همه را هرس کرده اند. از یک درخت بزرگ طبق دید وارونه خود همه شاخه های اعظم را هرس کرده اند و ته مانده بنجل شاخه هایی باقی گذارده اند. عجب نا باغبانانی!

به قول دکتر سروش باید گفت «باغبانا ز خزان بی خبرت می بینم»
به دلایل زیر آقای رییسی کاندید میشود : ولی سخت اشتباه میکند
1- تبلیغات بیش از حد صدا و سیما
2- ادعای جنجالی نماینده مجلس در مورد رئیس‌‌جمهور فعلی و تخریب بیش از حد ایشان
3- اعلام سنخگوی قوه قضاییه مبنی بر دیستگیری اطرافیان ظریف برای ترساندن ایشان برای کاندیدا نشدن چون ایشان تنها رقیب است .
4- دست و پا زدن بقیه افراد برای نشان د ادن اینکه ایشان اگر بیاید انتخابش حتمی است
پیشنهاد می شود؛ آقای تاج زاده اول شانس خود را در شورای شهر یک شهر آزمایش کند بعد ادعای ورود به ماراتن بزرگی مثل انتخابات ریاست جمهوری را بکند...
از زمان بحران کرونا در شهر مقدس مشهدالرضا (ع)، به طرز فبیحی مدیران و شرکای اموزشگاهها اقدام بیکار کردن مربیان و حریصانه در پی کسب مال حرام خطرناک تقلب در مهارت میکنند! انواع فساد در آموزشگاههای تحت نظارت وزرات ارشاد اسلامی! فاجعه که چند آموزشگاه بروند زیرزمین مسجدی اجاره کنند و آنجا دهها نفر دختر و پسرها جمع کنند و برایشان تست بزنند در ازای صدها میلیون تومان! این فاجعه چگونه میتوان توضیح داد که دارند مدرکفروشی در مادرس و مراکزی بایست مهارت آموزی و تربیت فرهنگی کنند، میروند در مسجد تقلب کنند! چرا برگزرای آزمونها به آموزشگاههای و مدارس خصوصی داده اند؟! در حالی عملا اموزش حداقلی در کار نیست و یک درصد ساعات رعایت نمیشود، چگونه آموزشگاهها هیچ مردودی ندارد؟! مگر میشود رشته های سطح بالایی طراحی وب و یا گرافیک همه قبول شوند و حتی ده درصدشان توان اجرای یک برنامه نویسی و یا طراحی گرافیکی ندارند؟!
وزیر و مسئول در مشهد چکار مکیند که اینقدر براحتی تقلب و مدرکفروشی میشود؟! ناظران کجایند؟! چرا این همه سال خلافکار و فساد، پروانه مراکز متخلف باطل نمیشود؟!
با دستور رهبری، دیگر هیچ سستی در مبارزه تقلب و مدرکفروشی جایز نیست.
اقای داوری دروغی گفته ای و حداقل 15سال است از آن استفاده می کنید .
رأی دادن از نقطه نظر دینی می تونه مصداق امر به معروف باشه
هر وقت نامزدها احساس کردند اگر بد عمل کنند دیگر نه خودشان و نه دار و دسته شان تا أبد رأی نمی آورند، حساب کار دستشان خواهد آمد و درست عمل خواهند کرد...
در حالی که الآن در کشور ما فضا اینطور نیست
من به عنوان یک ایرانی متاسف شدم از این نماینده ی مجلس جناب دهنوی که تک و تنها یه کیفرخواست برا همه صادر کرد ولی اینقدر اطلاعاتش کم بود که تفاوتی بین منابع بانک‌ها برای وام‌های کلان با سود و وام‌های قرض الحسنه قائل نبود. مجری هم به سیاق همه ی مجریان مخالف دولت روحانی فقط سر تکون میداد
دیواری کوتاهتر از دیوار دولت پیدا نمیشه
دوره آخر الزمان است . نمیدونی کی راست میگه کی دروغ؟
آقای داوری 8 سال است با تکرار کردن خاتمی زندگی ما جهنم شده با این شعبده بازی ها چهره خاتمی بازسازی نمیشه
ذوالنوری و شریعت مداری بس کنید از شما بیزاریم
داوری: خبر دروغ دیدار خاتمی با جرج سورس را من ساختم! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
همین طور واکسن زدن احمدی نژاد
بر اساس خبر دروغ ملاقات خاتمی و ساروس سیاست حذف بخشی از مردم و اندیشه اصلاح طلبی حذف شد و تمامی تندروها و کاشفان تحریم و کفن پوشان فتنه گران باید پاسخگو باشند.
تجربه ۷۶ برای اصولگرایان درس نشده و هنوزم دنبال این هستند با حذف رقبای اصلی اصلاح طلب و احمدی نژادیسم که با بودجه ۸۰۰ میلیارد پرونده شورای امنیت را برایمان هدیه آورد ( جالبه هنوز افتخار جریان اصولگرایی است) انتخاباتی بی دردسر را پیگیر هستند. آیا مطمئنید کاندید محبوب و انقلابی بعد از ۴ یا ۸ سال از خط خارج نمیشود.
مطابق مستندات شورای نگهبان کدامیک از نامزد های اصولگرایی سابقه ۴ سال مدیریت کلان دارند حتی آقای رئیسی. حداقل برای ظریف این همه دردسر درست نکنید شاید به دردتان بخورد.
عباس عبدی به کدخدایی: با کدام اختیار برای دولت دستور لازم الاجرا صادر می‌‌کنید؟ پس بی خود نبود که آقای روحانی گفتند که رئیس جمهور اختیارات کافی ندارد چون مصوبه غیر قانونی شورای نگهبان بر دستور رئیس جمهور ارجعیت پیدا کرد.
الان همه در مورد اینکه خبر جورج سوروس و خاتمی جعلی بود حرف میزنند. کسی نمیگه رسما یک نفر اعتراف کرده که شریعتمداری به صورت سازمانده شده خبر علیه شخصیت سیاسی کشور پخش کرده و کلا به جعل خبر با بودجه دولتی و از جیب مردم اشتغال دارد. این کشور صاحب داره؟ این عمل جرم نیست؟ مدعی العموم کجاست؟
عادل وباتقوا فقط خاتمی بود که چند ماه مانده به انتخابات دوم به صدا وسیما گفت میخواهم دردوره دوم انتخابات نیز شرکت کنم تصویر بنده رانشان ندهید.تا عدالت برقرار شود جمله ای به همین مضمون . بقیه به قول خودشان اصلح ها چند روز مانده به انتخابات با هلی کوپتر وهواپیما به بهانه بازدید وبازرسی به استانها سفرمیکنند اکر سر چند میلیون کلاه بگذارند در برابرخداوند قهار چه عذری دارند.ایا واقعا ندانسته این امور خلاف را انجام میدهند یا این خلاف قانون وعرف نیز برای اسلام است .
باغبانا ز خزان بی خبرت می بینم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل