بازدید 15101

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۱ اردیبهشت/ ۳۰۷ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۸۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۵۲۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 11 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۵۸۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۱۲ هزار و ۱۳۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۸۸۲ هزار و ۷۲۵ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۵۷۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۶۹۱ هزار و ۳۵۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۵ هزار و ۵۶۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۹۷ تن بهبود یافته‌اند.

۵۵۲۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۷ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۴ است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
به خاطر نبود واکسن و بی توجه ای مسولین پناه می برم به تو این اخرین سنگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
چرا یک سال است که دیگر حتی یک مسول و مدیر دولتی
و حکومتی به کرونا مبتلا نشده است؟
دعاشون مستجاب میشه ؟
روش های سنتی بهتر است؟
یا واکسن فایزر بهشون ساخته ؟
بهر حال علتش را نمی گویند که چرا !!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دیروز معلم بازنشسته شهرمان بعلت سکته قلبی ناشی از زدن واکسن فوت کرد. از زمانیکه واکسن زد حالش ساعت به ساعت وخیم تر شد. واقعا استاد بود و مرد اخلاق.
ناشناس
| Romania |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دقت کردید مدتیه هیچ مسئولی کرونا نمی گیره؟
خجالت اوره واقن این شیوه واکسنه..انگلیس اعلام کرده از هفته بعد در اغوش کشیدن ازاد شده بخاطر کنترل ویروس براثر واکسن..اونوقت ما دلمون خوشه فوتیامون 300تا شد
در جبهه که بودم همیشه وقتی خمپاره نزدیک ما میرسید همیشه به یاد خدا بودیم حالا هم که بی توجه ای مسولین را میبینم به یاد زمان جنگ می افتم انجا ترکش بود اینجا بی توجه ای مسولین که مردم را به دیار باقی حواله میکنند
تا یک روز قبل از انتخابات میشه حدود 40 الی 50 نفر ولی از فردای انتخابات یهو میشه کرونای افریقایی میاد و میشه 499 نفر البته به 500 نمیرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
رای بی رای
بهترین پاسخ به کم کاری و بی توجهی مسولان است
البته فعلا !!؟؟؟
ناشناس
| Bulgaria |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تو نوروز چی؟ چقدر حافظه ضعیفیدارید
برای اینکه به عدد معقول 50 فوتی در روز قبل از انتخابات برسیم باید حدود 8 الی 9 نفر از تعداد فوتی ها را از روز قبل کم کنیم. توجه داشته باشید از فردادی پس از انتخابات با یک ویروس افریقایی کرونا مواجه خواهیم شد همانی که دکتر نمکی هم گفت من ازش خیلی می ترسم و تعداد فوتی ها به 499 نفر می رسد
فقط من موندم چجوری یهویی شهرهای قرمز نارنجی شدن.فکر کنم موقع انتخابات آبی یواش بشه.بابا یا ما سرکاریم یا بازم ما سرکاریم.کرونا شده بهترین وسیله براتون.
نتیجه خودخواهی مردم و سوئ مدیریت
امار مرگ میر ما اگر به جمعیت حساب شود خیلی بالاست هندوستان بیش از 15 برابر ما جمعیت دارد نسبت به انها حساب بکنیم افتضاح است
آمار مهندسی شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار