بازدید 8217

راهنمای خرید ساعت مچی مناسب با هر استایل

در این مقاله از ایران تایمر، به شما کمک می کنیم، تا در هنگام انتخاب ساعت مچی بدانید که هدفتان چیست و قرار است آن ساعت مچی در کدام استایل شما مورد استفاده قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 11 May 2021

حتما از تاثیر ساعت مچی در بهتر دیده شدن استایل هر شخص اطلاع دارید. اما خرید ساعت مچی مردانه یا زنانه مختص استایل خودتان، نیازمند به آشنایی با انواع سبک ها در دنیای ساعت دارد. در این مقاله از ایران تایمر، به شما کمک می کنیم، تا در هنگام انتخاب ساعت مچی بدانید که هدفتان چیست و قرار است آن ساعت مچی در کدام استایل شما مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید ساعت مچی با این ترفند آسان تر می شود

پیشنهاد ایران تایمر برای دوستداران ساعت مچی، داشتن حداقل یک ساعت از هر 3 دسته زیر است:
ساعت مچی کلاسیک
ساعت مچی ورزشی (اسپرت)
ساعت مچی فشن

این 3 سبک هم در ساعت مچی مردانه و هم ساعت مچی زنانه کاربرد دارد. برای توضیح بیشتر می توانیم بگوییم، هر شخص متناسب با مکانی که در آن قرار دارد یک تیپ و استایلی را برای خودش در نظر میگیرد. برای مثال اگر شما میخواهید یک روز در هفته به کوه بروید یا ورزش خاصی را انجام دهید مطمئنا کت و شلوار نمی پوشید و از لباس های ورزشی استفاده می کنید.

به همین دلیل است که می گوییم هر شخص باید حداقل، یک ساعت مچی از هر 3 سبک ذکر شده را داشته باشد .

راهنمای خرید ساعت مچی مناسب با هر استایل

ساعت مچی کلاسیک:

شما برای استایل روزانه خود، که احتمالا به سرکار یا دانشگاه و … می روید، از لباس های ساده تر و همچنین نیمه رسمی استفاده می کنید. برای همچین استایل هایی بهتر است از ساعت مچی کلاسیک استفاده کنید.

ساعت مچی های کلاسیک، عموما ظاهر ساده با بند چرمی یا استیل دارند که صفحه آنها آنالوگ است و از هر نوع شلوغی طراحی به دور هستند. معمولا ساعت مچی های کلاسیکی که از رنگ بندی خنثی (سفید، سیلور، مشکی، طوسی و …) بهره مند هستند، شانس ست شدنشان با انواع لباس های شما بیشتر است.

ساعت مچی اسپرت:

در ساعت مچی های ورزشی، همانطور که باید از آنها انتظار داشت ، قابلیت های بیشتری به نسبت ساعتهای کلاسیک وجود دارد.

در ادامه مثال بالا، وقتی که شما برای ورزش میخواهید لباستان را انتخاب کنید، قطعا به سراغ لباس های ورزشی می روید که در حین ورزش کردن موجب راحتی شما باشند. این موضوع در ساعت مچی های اسپرت (ورزشی ) هم وجود دارد.

ساعت مچی های اسپرت، با توجه به جنس به کار رفته در قسمت های مختلف ساعت، از وزن سبک تری بهره مند هستند که این موضوع به شما کمک می کند تا در حین ورزش سنگینی ساعت تان را روی مچ حس نکنید. همچنین می توانید ساعت مچی ورزشی را خریداری کنید که ویژگی های کاربردی آن بتواند در زمان ورزش به کمک شما بیاید. ویژگی هایی مانند، زمان سنج، سرعت سنج، فشار سنج (برای کوهنوردان)، عمق سنج( برای غواصان)، کرنومتر و …. از قابلیت هایی هستند که هر کدام می توانند در هنگام ورزش میزان فعالیت شما و مقیاس های مورد نظرتان را بسنجند، بی آنکه شما حواستان به این موضوع باشد.

ساعت مچی فشن:

ساعت مچی های فشن، همانطور که از نامشان پیداست، سبکی متفاوت و خاص تری دارند. یک ساعت مچی زنانه فشن، معمولا با طراحی های ویژه، به کار گرفته شدن نگین در انواع قسمت ساعت، نوع طراحی بند بصورت دستبندی و … شناخته می شود. و ساعت مچی مردانه فشن، معمولا با طراحی اسکلتون یا قلب باز (که موتور داخل ساعت از روی صفحه آن مشخص است) و یا ترکیب رنگ های گرم و متضاد شناخته می شوند.

قطعا این دسته از ساعت مچی ها، برای زمانی مناسب اند که شما میخواهید به یک قرار کاری مهم مراجعه کنید، یا قرار است به یک مهمانی بروید. در اینصورت توصیه ما به شما خرید ساعت مچی فشن مناسب با استایلتان است که به شما در درخشش بیشتر مابین دوستانتان کمک کند.

در نتیجه دیدیم که هر شخصی متناسب با موقعیت هایی که در آن قرار میگیرد پوشش متفاوتی دارد، که این موضوع در انتخاب اکسسوری مخصوصا ساعت مچی نیز قابل توجه است. چرا که انتخاب درست ساعت مچی متناسب با استایل تان می تواند خوش سلیقه بودن شما برساند.

برای خرید ساعت مچی که نبودش در بین اکسسوری هایتان مشخص شده، می توانید به سایت ایران تایمر مراجعه کنید و از جشنواره عید فطر ایران تایمر با تخفیف تا 75% نیز بهره ببرید.

www.irantimer.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل