بازدید 4811

۷ کشته در پی تیراندازی در کلرادوی آمریکا

بر اثر تیراندازی در یک مراسم تولد در شهر کلرادو سپرینگز در ایالت کلرادوی آمریکا هفت نفر، از جمله فرد مظنون کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 10 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از حساب توئیتری بی‌ان‌او نیوز؛ در جریان تیراندازی در یک مراسم تولد در شهر کلرادو سپرینگز (Colorado Springs) در ایالت کلرادوی آمریکا ۷ نفر، از جمله فرد مظنون کشته شدند.

پیشتر خبرگزاری اسوشیتدپرس از فینیکس مرکز ایالت آریزونای آمریکا گزارش داد: پلیس آمریکا از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هفت تن دیگر در تیراندازی داخل هتلی در مرکز شهر فینیکس در اوایل روز یکشنبه خبر داد.

ماموران پلیس حدود ساعت ۱۲:۳۰ نیمه شب به گزارش‌ها درباره تیراندازی در هتل هایت ریجنسی فینیکس واکنش نشان دادند. پلیس اعلام کرد درگیری بین گروهی از افراد بین ۱۸ تا ۲۲ سال که همگی در مراسمی در این هتل شرکت کرده بودند، به تیراندازی منجر شد.

گروهبان مگی کاکس سخنگوی پلیس اعلام کرد: "ما همچنان در حال بازجویی از شاهدان هستیم. به طور حتم بیش از یک تیرانداز وجود داشته است".

اسوشیتدپرس افزود: مشخص نیست چه نوع مراسمی در این هتل مجلل واقع در نزدیکی مرکز همایش‌های شهر در حال برگزاری بوده است. تماس با مسئولان هتل به منظور اظهارنظر درباره این تیراندازی و مراسم برگزار شده در آن بی پاسخ ماند.

هم‌چنین، برخی رسانه‌های محلی در فلوریدای جنوبی خبر دادند که روز یکشنبه نیز درگیری میان گروهی از مردم در یک مرکز خرید باعث تیراندازی و مجروح شدن سه نفر شده است. عصر روز شنبه به وقت آمریکای شمالی، یک زن و کودک خردسال در میدان تایمز نیویورک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

براساس آمار گردآوری شده در آرشیو خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، بیش از ۱۳ هزار نفر از ابتدای امسال (۲۰۲۱) بر اثر تیراندازی در این کشور جان خود را از دست داده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار