بازدید 15096

آخرین آمار کرونا در ایران تا نوزدهم اردیبهشت/ فوت ۳۸۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ عبور تعداد تست‌های تشخیصی در کشور از مرز ۱۷ میلیون آزمایش

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۶۵۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۵۳۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 09 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۷۴۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۷۶ هزار و ۶۶۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۱۱ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۱۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۰۴۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۶۵۴ هزار و ۸۱۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۸۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۴ هزار و ۹۱۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۷۰۲ تن بهبود یافته‌اند.

۵۵۳۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۷ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۴ است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ما به نسبت جمعیت و امار ابتلا بیشترین امار مرگ رو در دنیا داریم حتی از هند بدتر . . . .
هیچ برنامه مشخصی دولت و وزارت بهداشت نداره
حتی داروی کرونا که تولید داخل بود با کمبود شدشد مواجه شده و مردم در بدر دنبال دارو تو خیابونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
وقتی دولت بخشنامه و دستوری صادر میکنه و یه کاسب خرده پا و یا یه مدیر اداره ای تو یه شهرستان کوچک به راحتی اونو زیر پا میذاره و خلافش عمل میشه اوضاع همین خواهد بود
خدایا هرچه زودتر شر این ویروس منحوس را سر ما کم کن
74 هزار نفر
چند نفر داغدار شدن؟؟؟
ما توانستیم در سال 1357 شاه را با تمام قدرتش کنار بزنیم . ما توانستیم صدام را با ان همه تجهیزات به زانو در بیاوریم ولی متاسفانه در خانه سوم مانده ایم یعنی نتوانستم مسولین بی لیاقت را کنار بزنیم . منظور تمام مسولین نیست منظور مسولینی که برای واکسن تلاش نکردن یا نماینده ای که سیلی به گوش سربازی زد و طلب کار شد و هنوز هم در قدرت مانده منظور مسولینی که در مجلس با دهان کف الود شعار مرگ بر امریکا میگویند و با دست دیگر پرچم امریکا را به اتش میکشند ولی اقازاده های دلبندشان در خیابانها و کنار ساحل و دیسکوها عکس های سلفی میاندازند و با پول بیت المال در دیار غربت زندگی میکنند و منتظر دلارهای نفتی هستند تا پدرانشان برایشان بفرستند . خدایا ما که حریف این قشر نشدیم
با اين تعداد كشته و مبتلا ميگن از پيك عبور كرديم و خيلي از فعاليتها قراره به روال قبل برگرده ، بازگشايي بازار ، امتحانات حضوري ، كنكور ًو ....
مبادا مسئولین با مقایسه ایران و هند به خود ببالند و بگویند مدیریت ما در جهان بهترین است ؟!؟!!
حتی یک قربانی هم زیاد است و نجات جان هموطنان از تصمیمات سیاسی و دور از منطق مسئولان واجب تر است
خدایا امیدی به مسولین نیست خودت به داد مردم مظلوم ایران برس
بنده گرفتم انهم شدید چندین روز درای سی یو بودم مردم زنده شدم به حضرت عباس قسم کادردرمانی خوب رسیدگی کردند مردم دارند با لجبازی وعدم رعایت نکات بهداشتی قتل عمد میکنند
خدایا ما را برای چی افریدی . که 43 سال تحریم را تحمل کنیم 8 سال بجنگیم سفره حدودا 70 میلیون نفر را کوچک کنی . مردم شاهد باشند که چند هزار اقا زاده به اندازه 80 میلیون نفر ثروت داشته باشند . مردم انقلاب کردن تا عدالت علی بر قرار باشد ولی متاسفانه عده ای از مسولین نالایق ثروت ایران را ارث پدری بدانند و ان را برای اقازاده ها ببخشند شما یکسری تحقیق کنید ببیند چه تعداد از اقازادهای مسولین در بغل شیطان بزرگ هستند . مسولی به مردم راهنمایی میکند که مردم 1 وعده غذا بخورند لنگ ببندن و اسلحه در دست برای ما بجنگند ولی اقازاده ایشان 16 هزار اپارتمان دارد . نماینده ای که به گوش سرباز میزند و هنوز در مجلس است . ‍ارسال به خانه ام حمله کردن و بعد از ضرب و شم من مقدار از اموالم را سرقت کردند و هنوز که هنوز است من را میدوانند ولی اگه موبایل 1 اقازاده را بدوزدند در عرض چند ساعت هم موبایل و هم موبایل قاپ دستگیر میشود بله ما امنیت داریم فقط برای مسولین و اقازاده ها واکسن داریم ان هم برای .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چیزهای باارزش به سختی بدست می آیند
خیلی از کسانی که می نویسید خوشبختانه بهبود یافته اند در واقع اصلاً خوب نشده اند و با بیماری راهی منزل میشوند و متاسفانه با پیشرفت بیماری فوت کرده و عنوان کرونا برایشان حساب نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
ملاک رنگ بندی میزان بستری هاس .وقتی هم که بیمارو بستری نمیکنن و میگن برین خونه قرنطینه باید رنگ شهرها سفید بشه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
ما که خوب شدیم
نسبت به جمعیت، رتبه اول مرگ و میر را در جهان داریم. در حال حاضر میزان مرگ و میر 4 برابر هند
کلاس عملی دانشجویان علوم پزشکی در شهر های نارنجی استان های جنوبی ایران هم قرار هست از ۲۵ بر گزار شود. از سراسر ایران دانشجویان اجبارا به شهر نارنجی میاند و ممکن بیماری هندی و افریقایی در ایران پخش کنند. بهتر بود بعد از واکسیناسیون دانشجویان و همه مردم کلاس حضوری برگزار می شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر