بازدید 2403

حواشی و واکنش‏ها به انگلیس - الجزایر

مربي ايتاليايي انگليسي‌ها اين سخنان را شب گذشته پس از تساوي بدون گل برابر الجزاير از گروه سوم بر زبان راند. كاپلو كه تيمش در بازي اول نيز برابر آمريكا يك بر يك تساوي كرده بود، افزود: متاسفانه برابر الجزاير توپ هاي زيادي را از دست داديم. اين آن تيمي نيست كه من مي‌شناسم. با تك تك بازيكنان حرف نخواهم زد زيرا وقتي كل تيم خوب بازي نمي كند، معلوم است كه مشكل مربوط به تيم است.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶ 19 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال الجزاير گفت: به انگليس اجازه نداديم به بازي واقعي خود بازگردد.

به گزارش فارس و به نقل ار روزنامه ديلي استار، رباح سعدان اظهار داشت: تصور مي كردم انگليسي‌ها بازي خوبي را در اين ميدان نسبت به ديدار نخست خود ارائه كنند ولي مقابل ما نتوانستند به فرم مطلوب خويش بازگردند.البته ما با تلاش خود اجازه وقوع چنين تحولي را به آنان نداديم.

وي افزود: مقابل اين حريف بزرگ نشان داديم مي‌توانيم مقابل بهترين ستارگان جهان بازي قدرتمندي را ارائه كرده و حتي موقعيت‌هايي براي گلزني ايجاد كنيم.

سعدان ادامه داد: آنچه ما مقابل اين حريف كم داشتيم، ثبات در بازي بود و اينكه قادر نمي‌شديم حركات‌مان را استمرار ببخشيم و گرنه دسترسي به دروازه حريف غيرممكن نبود.

سعدان تاكيد كرد: در اين گروه شرايط براي صعود دشوار است زيرا ما، انگليس، آمريكا و اسلووني شانس صعود داريم.


كاپلو:‌ اين انگليس را نمي‌شناسم
سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس پس از توقف برابر الجزاير گفت: اين آن تيمي نيست كه من مي‌شناسم.

فابيو كاپلو عنوان كرد: مقابل الجزاير همچنان در حسرت ارائه بازي خود باقي مانديم. اميدوارم اين دو تساوي باعث شود به خود بياييم. البته من هنوز نمي دانم مشكل چيست و آيا بخاطر فشار تيم خوب بازي نمي كند يا اين كه در فرم مطلوب قرار ندارد.

مربي ايتاليايي انگليسي‌ها اين سخنان را شب گذشته پس از تساوي بدون گل برابر الجزاير از گروه سوم بر زبان راند. كاپلو كه تيمش در بازي اول نيز برابر آمريكا يك بر يك تساوي كرده بود، افزود: متاسفانه برابر الجزاير توپ هاي زيادي را از دست داديم. اين آن تيمي نيست كه من مي‌شناسم. با تك تك بازيكنان حرف نخواهم زد زيرا وقتي كل تيم خوب بازي نمي كند، معلوم است كه مشكل مربوط به تيم است.

وي ادامه داد: براي بازي سوم با اسلووني چاره اي ندارم كه تغيير تاكتيك دهم. شايد با تغيير تاكتيك تيم بتواند درست بازي كند.


جرارد: بيشتر از مساوي حق‌مان نبود   
كاپيتان انگليس بعد از نمايش ضعيف مقابل الجزاير نتيجه تساوي را عادلانه دانست.

به گزارش ايسنا، استيون جرارد كه پيش از جام جهاني يكي از شاه كليدهاي تيم ملي انگليس به شمار مي‌رفت نتوانست همچون ساير بازيكنان عملكرد مطلوبي داشته باشد.

كاپيتان انگليس بلافاصله بعد از بازي در گفت‌ وگو با شبكه تلويزيوني آي تي وي عنوان كرد: ما مي‌خواهيم در رقابت‌ها باقي بمانيم. ترك آفريقاي جنوبي آن هم به اين زودي بسيار ناراحت كننده است.

جرارد در ادامه افزود: ما در اين ديدار تلاش خودمان را كرديم، اما نتوانستيم در گلزني موفق باشيم. من فكر مي‌كنم الجزاير يكي از بهترين تيم‌هاي آفريقاست.

كاپيتان تيم ملي انگليس با اشاره به شرايط دشوار اين تيم در گروه سوم رقابت‌ها گفت: ما هنوز يك بازي ديگر پيش رو داريم و سرنوشت صعود در دستان خودمان است. مي‌توانيم با شكست اسلووني خودمان را در مرحله بعد ببينيم.

جرارد در پاسخ به اينكه آيا جو حاكم بر تيم ملي انگليس و انتظار قهرماني از آنها روي عملكرد بازيكنان تاثيرمنفي دارد يا خير گفت: به هيچ وجه اين حرف‌ها را قبول ندارم، فشار جام جهاني براي همه تيم‌هاست. نبايد به دنبال بهانه باشيم. خوب بازي نكرديم و حق‌مان نبود ببريم.

جرارد درباره تفاوت تيم ملي انگليس در دور انتخابي با جام جهاني گفت: نمي‌دانم چه بلايي سر انگليس آمده است. ما در مرحله انتخابي بسيار خوب و مقتدرانه عمل كرديم و به راحتي راهي آفريقاي جنوبي شديم اما اكنون نمي‌توانيم نمايشي مشابه از خود نشان دهيم.

جرارد با تمجيد از عملكرد بازيكنان الجزاير گفت: آنها با تمام وجود مقابل ما جنگيدند و به نتيجه دلخواه دست پيدا كردند. ما بايد به آنها احترام بگذاريم.


درگیری وین رونی با خبرنگاران
پس از تساوي بدون گل شب گذشته انگليس برابر الجزاير هواداران اين تيم بسيار ناراحت بودند و با شعارهايي به مربيان و بازيكنان اعتراض كردند.

وين روني نيز از اين تساوي بسيار عصباني بود و در هنگام ورود به محوطه خبري حاضر به مصاحبه با هيچ خبرنگاري نشد. وي حتي با تصويربردار آفريقاي جنوبي و هوادران درگيري لفظي پيدا كرد.

مهاجم انگليس خطاب به تماشاگران اين تيم خاطرنشان كرد: خوشحالم كه صداي اعتراض شما را مي‌شنوم و اميدوارم با اين اعتراض‌ها بازيكنان در ديدارهاي آينده بازي بهتري از خود به نمايش بگذارند.


شادي مردم الجزاير پس از متوقف كردن انگليس
پس از تساوي الجزاير برابر انگليس، مردم اين كشور به جشن و پايكوبي پرداختند.

به گزارش ايسنا و به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره اسپورت، به دنبال كسب نتيجه مساوي تيم‌هاي ملي الجزاير و انگليس، شهروندان الجزايري مقيم لندن و پاريس با ريختن به خيابان‌ها به جشن و شادي پراختند.

به گزارش الجزيره اسپورت فضاي سنگيني بر اردوي تيم ملي انگليس پس از كسب دومين تساوي در جام جهاني بوجود آمده است كه برروي روحيه اين تيم بسيار تاثيرگذار خواهد بود. رباح ماجر مفسر شبكه تلويزيوني العربيه كه با گل معروفش باعث شكست آلمان در جام جهاني 1982 اسپانيا گرديد نمايش هموطنانش را در ديدار با انگليس ستود و گفت: اين انگليس حتي قابل شكست بود. آنها از يك تيم ناهماهنگ و بدون انسجام برخورار هستند و حتي اگر صعود كنند باز هم دچار مشكل خواهند شد.

ديويد جيمز دروازه‌بان تيم ملي انگليس در ديدار مقابل تيم ملي الجزاير در گفت‌وگويي كوتاه پس از اين ديدار گفت: الجزاير مستحق كسب امتياز از ديدار با انگلستان بود و آنها به خوبي با خط دفاع متمركز نفوذهاي بازيكنان ما را خنثي كردند.

رباح سودان معروف به شيخ مربيان به الجزيره اسپورت گفت: كسب اين تساوي پاسخ مناسبي به منتقدان بود. اگر اخراج بازيكن ما در مقابل اسلوني روي نمي‌داد از آنها شكست نمي‌خورديم.

وي نمايش عالي بازيكنان خود در برابر ستارگان تيم ملي انگليس را ستود و گفت: فضا و قدرت تحرك و بازسازي را از انگليسي‌ها گرفته بوديم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار