بازدید 7776
۲

شمار کشته‌های انفجار تروریستی کابل به ۵۵ نفر رسید

آمارهای منتشر شده از سوی بیمارستانهای کابل پایتخت افغانستان نشان می دهد که در حمله به مدرسه سیدالشهدای غرب کابل ۵۵ نفر کشته و ۱۵۱ تن زخمی شده اند که بیشتر آنان از دانش آموزان هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 09 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا همزمان با اعلام این آمار، بیمارستان های کابل از مردم خواستند با مراجعه به بیمارستان به زخمی های این حمله خون اهدا کنند.

وزارت کشور افغانستان بر اساس بیانیه ای که دیروز منتشر کرد آمار این حمله را همچنان ۲۵ کشته و ۵۲ زخمی می داند و موضع جدیدی در این خصوص نگرفته است.

دولت افغانستان گروه طالبان را مسئول این حمله معرفی کرده است اما گروه طالبان با محکوم کردن این حمله دست داشتن در آن رد کرده و آن را به داعش نسبت داده است.

حمله به مدرسه دخترانه غرب کابل با واکنش زیاد داخلی و خارجی مبدل شده و با محکومیت گسترده مواجه گرده است.

یک سال پیش در چنین روزهایی مهاجمان تروریست به یک بیمارستان و زایشگاه در غرب کابل حمله کرده و شمار زیادی زنان و کودکان تازه متولد شده را به گلوله بستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
خدا لعنت کنه طالبان و داعش و القاعده رو که فقط آدم کشی بلدن
امریکا یی ها بیش از 18 سال است که افغانستان را به بهانه مبارزه با تروریسم اشغال کرده اند اما حاصل ان فقط ناامنی بیشتر بوده است. شاید اگر انها نبودند بالاخره یا رهبران گروههای افغان سر عقل می امدند و دست از این برادر کشی بر می داشتند و یا اینکه یک گروه مسلط می شد و امنیت را برقرار می کرد. تا وقتی نیروهای خارجی هستند اوضاع افغانستا ن همین است. منافع بیگانگان ادامه ناامنی در افغانستان برای فروش اسلحه و تضمین قاچاق مواد مخدر است. اما واقعا رهبران افغانستان و بزرگان این کشور هم خودخواهی و بی خردی را از حد گذرانده اند. انها باید روزی در محضر خداوند در مورد این خونهای به ناحق ریخته و این همه رنج یک ملت مسلمان پاسخ بدهند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار